آقایان امنیت را در مذاکرات نفروشند

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امنیت قابل مذاکره نیست و آقایان نباید کالای امنیت کشور را در مذاکرات بفروشند. سردار سلیمانی با رشادت به آقایان اجازه نداد که امنیت را به چوب حراج بگذارند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، همایش دانشجویی «وین نان نمی‌شود» بعد از ظهر امروز در مجتمع دانشجویی ۱۳ آبان برگزار شد. روح الله متفکرآزاد در این همایش گفت: دولت روحانی در دو دوره گذشته نانی به نام مذاکره را در سبد رای خود قرار داده است. ایجاد ۲ گانه‌سازی در انتخابات در ۲ دوره قبلی موثر بوده و از دل این 2 قطبی‌های کاذب روحانی از مردم رای گرفته است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد:  دولت توانست با کارشناسی و روانشانسی جامعه، 2 قطبی‌هایی مانند حقوقدان و سرهنگ یا دیوارکشی در پیاده‌رو و آزادی یا مذاکره و جنگ  را ایجاد کند و در انتخابات پیروز شود.

وی افزود: در صوت منتشر شده از ظریف وزیر امور خارجه مشخص شد که تفاوت دیدگاه در حکمرانی در دولتمردان وجود دارد. صحبت های ظریف بیشتر نقش‌آفرینی شهید سردار سلیمانی را به مردم ثابت کرد. این گفته‌ها نشان می‌دهد دیپلماسی مردان میدان بسیار قوی‌تر از مردان دیپلماسی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا چهره عریان این کشور بود؛ اما وی بخشی از بازی دولت دموکرات و اوباما بود.

وی عنوان کرد: اینکه تحریم محصول خیانت چه افرادی در کشور بود؟ یا کاسبان تحریم در کشور چه افرادی هستند؟ سوالات جدی افکار عمومی است. در حال حاضر خائنان در کشور افرادی هستند که در جامعه دوگانگی ایجاد می‌کنند یا با التماس به دنبال مذاکرات هستند. 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امنیت قابل مذاکره نیست و آقایان نباید کالای امنیت کشور را در مذاکرات بفروشند. سردار سلیمانی با رشادت به آقایان اجازه نداد که امنیت را به چوب حراج بگذارند.

تفکر آزاد خاطرنشان کرد: دیپلماسی یکی از ابزارهای حکمرانی است و تولید داخلی، حمایت از تولیدکنندگان و استقلال نیز جزو دیپلماسی محسوب می‌شود. تمام کشورها باید بدانند تجارت با ایران سود آور است و آمریکا از تعدد شرکای تجاری ایران هراس دارد.

وی اضافه کرد: دولت اگر می‌خواهد تحریم‌ها لغو شود باید نسبت به تحریم‌ها بی‌تفاوت باشد اگر آمریکا پالس مثبت از دولت بگیرد؛  قطعا تحریم‌ها را بیشتر خواهد کرد. تا زمانی که پیشرفت کشور نسبت به مذاکره شرطی شده باشد، هیچ پیشرفتی نخواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه گفتمان انقلاب فرصت‌ساز است و نه فرصت‌سوز بیان کرد: گفتمان انقلاب باعث سربلندی  و سربلندی کشور است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =