تشنج در مسیر اتوبوس پرسپولیس به کمیته انضباطی می‌رود

باشگاه پرسپولیس نسبت به اتفاقاتی که عصر امروز یکشنبه در مقابل هتل محل اقامت این تیم و مسیر منتهی به ورزشگاه نقش‌جهان رقم خورد اقدام حقوقی انجام می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت نسبت به اتفاقاتی که عصر امروز یکشنبه در مقابل هتل محل اقامت این تیم و مسیر منتهی به ورزشگاه نقش‌جهان رقم خورد اقدام حقوقی انجام می‌دهند.

تعدادی از هواداران فوتبال، که با توجه به شعارها و پوششی که داشتند، مشخص بود چه اهدافی را دنبال می‌کنند، به توهین، تهدید، ایجاد اغتشاش و ناامنی و… برای پرسپولیس پرداختند که مستندات این اتفاقات به صورت کامل جمع‌آوری شده و در تهران به مراجع ذیصلاح به خصوص کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه خواهد شد.

این افراد با نمادهایی از تیم سپاهان، امروز با تجمع برابر هتل محل استقرار پرسپولیس، برای دقایق طولانی مانع از حرکت تیم به سمت ورزشگاه شدند. این مساله بلافاصله به اطلاع مقامات فوتبال، سازمان لیگ و مسؤولان برگزاری مسابقه رسید و با دستور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیگیری‌های حقوقی نیز متعاقباً انجام می‌شود.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ساعت ۲۰:۲۵ امشب در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان بازی می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =