۴ کاراته‌کار برای کسب سهمیه المپیک به فرانسه اعزام می‌شوند

سرمربی تیم ملی کاراته ایران از اعزام دو کاراته کار زن و دو کاراته کار مرد برای دریافت سهمیه اوزان باقی مانده المپیک توکیو خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ شهرام هروی در ارتباط تلفنی با برنامه «ورزش بدون ویرایش» درباره وضعیت امیر مهدی زاده و احتمال کسب سهمیه توسط این ورزشکار گفت: امید زیادی داریم که مهدی زاده در مسابقات فرانسه سهمیه سوم را به دست آورد تا تیم ملی کاراته آقایان در بخش کمیته به صورت کامل شرکت کند.

وی به ترافیک بالای مسابقات بین المللی اشاره کرد و گفت: ورزشکاران در طول سه گذشته در بیش از ۲۰ مسابقه و در۴ قاره مختلف شرکت کرده‌اند که صرف نظر از تفاوت زمانی و مشکلات دیگر، بنیه بدنی آنها را به شدت کاهش داده است.

سرمربی تیم ملی کاراته ایران در پاسخ به پرسش مجری رادیو گفت‌وگو درباره برنامه تیم ملی کاراته و کادر فنی برای روزهای آینده گفت: در حال حاضر تمرکز ما در سه هفته باقی مانده بر کسب سهمیه المپیک متمرکز شده است و پس از آن برنامه را طوری پیش خواهیم برد که به شرایط آرمانی برسیم تا قولی که درباره موفقیت تیم ملی کاراته در مسابقات المپیک داده‌ایم را محقق کنیم.

هروی با تاکید بر این که فضا و جو حاکم بر کاراته ایران در جهت رسیدن به افتخارات المپیکی است، بیان کرد: فدراسیون تلاش کرده است دغدغه‌های بازیکنان را رفع کند و امیدواریم در فرصت باقی مانده مسئولان وزارت ورزش نگاه ویژه تری به این ورزش داشته باشند.

وی درباره مسابقات فرانسه گفت: ما می‌توانستیم ۳سهمیه در سه وزن به دست آوریم که دو مورد آن کسب شده و سهمیه باقی مانده در وزن منفی ۶۷کیلوگرم است که امیرمهدی زاده در بخش کمیته به این منظور به این مسابقات اعزام می‌شود .همچنین ابوالفضل شهرجردی هم در بخش کاتا در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی کاراته در مورد اینکه مردم و جامعه ورزش ایران انتظار دارند تا کاراته در المپیک مدال‌های خوشرنگی را به دست بیاورد، تاکید کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه و عملکرد موفق آمیز را در بازی‌های المپیک توکیو داشته باشیم.

گفتنی است امیر مهدی زاده از پرافتخارترین کاراته کاران ایران که پتانسیل زیادی برای کسب مدال در المپیک توکیو را دارد، در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، با شکست مقابل رقیب خود از دور مسابقات کنار رفت و نتوانست سهمیه مورد نظر را به دست آورد، از این رو او بار دیگر شانس خود را برای کسب سهمیه در فرانسه امتحان می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =