نماینده رئیس دانشگاه در هیات نظارت بر تشکل‌های اسلامی استان سمنان منصوب شد

علی رضوانی در حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به سمت نماینده رئیس دانشگاه در هیات نظارت بر تشکل‌های اسلامی استان سمنان منصوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، علی رضوانی در حکمی از سوی دکتر محمدمهدی طهرانچی به‌عنوان « نماینده رئیس دانشگاه در هیات نظارت بر تشکل‌های اسلامی استان سمنان » منصوب شد.

در متن این حکم خطاب به رضوانی ابراز امیدواری شده است که با استعانت از خداوند متعال و رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر گسترش فضای انقلابی در دانشگاه، ضمن ایجاد تعامل سازنده با سایر اعضا محترم هیات نظارت و با هماهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه وفق مقررات مربوطه موفق و موید باشد.

شرکت منظم و موثر در جلسات هیات نظارت، برقراری ارتباط مستمر و منظم با تشکل‌ها، زمینه‌سازی برای توسعه و ارتقاء فعالیت در تشکل‌ها، تلاش برای ارتقاء فکری، معرفتی و بصیرتی تشکل‌ها و شبکه‌سازی فعالین دانشجویی و استادی از جمله محورهای تعریف شده در حکم رضوانی است که اهتمام جدی در اجرای آن‌ها مورد تاکید قرار گرفته است.

رضوانی از رزمندگان دفاع مقدس، دارای مدرک دکترای معارف اسلامی و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود است که معاونت دانشجویی و فرهنگی، معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما، ریاست دانشکده علوم انسانی، مدیر گروه معارف و ... در این واحد دانشگاهی را در کارنامه اجرایی خود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =