دشمن صهیونیستی با آتش بازی می‌کند

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه دشمن صهیونیستی درحال بازی با آتش در قدس اشغالی است، گفت: تجاوز صهیونیستها به قدس آغاز یک نبرد است؛ نبردی که تل آویو در آن شکست خواهد خورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از شبکه الاقصی؛ «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» سخنانی را در خصوص تحولات اخیر در قدس اشغالی مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص با بیان اینکه دشمن صهیونیستی درحال بازی با آتش در قدس اشغالی است، گفت: تجاوز صهیونیستها به قدس آغاز یک نبرد است؛ نبردی که تل آویو در آن شکست خواهد خورد.

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: انتظار ما حمایت ملت های عربی و اسلامی از قدس است؛ ما از سران کشورهایی که دست دوستی به سمت رژیم صهیونیستی دراز کرده اند، انتظار هیچگونه حمایتی نداریم.

پیش از این سازمان ملل متحد در بیانیه ای اعلام کرد: دبیرکل سازمان ملل از تداوم خشونت ها در قدس و همچنین امکان تخلیه خانواده های فلسطینی از محله های شیخ جراح و سیلوان عمیقاً نگران است و اسرائیل را در تطابق با تعهدات بشردوستانه بین المللی و قانون حقوق بشر بین المللی، به توقف تخریب ها و تخلیه ها فرا می خواند.

گوترش همچنین خواستار احترام به اماکن مقدس قدس اشغالی شد و بر تعهد خود به حمایت از حل این بحران از جمله در چارچوب کمیته چهارجانبه صلح و بر مبنای قطعنامه های سازمان ملل تاکید کرد.

شورای امنیت سازمان ملل قرار است روز دوشنبه تشدید تنش ها در بیت المقدس و حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینی ها در مسجدالاقصی و محله شیخ جراح را بررسی کند.

فشارهای بین‌المللی به رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به خشونتها علیه فلسطینی ها طی روزهای اخیر افزایش یافته است. آمار مجروحین درگیری هایی را که از روز جمعه در قدس اشغالی آغاز شده است، بیش از ۳۰۰ نفر اعلام می شود.

این در حالی است که در روزهای گذشته درگیری در محله شیخ جراح واقع در قدس اشغالی نیز در پی تهدید شدن تعدادی از خانواده‌های فلسطینی ساکن در این محل از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی برای خالی کردن منازل خود و واگذاری آن‌ها به صهیونیستها افزایش یافته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =