واکنش نماینده فدراسیون به اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس

نماینده فدراسیون فوتبال در بازی سپاهان و پرسپولیس گفت: به جز اتفاق‌هایی جزئی مشکل خیلی خاصی در این مسابقه ایجاد نشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ امیرعلی داودزاده درباره حواشی و اتفاقات دیدار روز گذشته سپاهان و پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت:‌ با وجود صحبت‌هایی که از قبل مطرح شد مشکل خاصی در طول برگزاری بازی به وجود نیامد و دو تیم خیلی راحت فوتبال بازی کردند. پس از پایان بازی یکی از بازیکنان پرسپولیس از تصویربردار خواست فیلم نگیرد و همین امر اتفاقی جزئی را به وجود آورد. البته هیچ زد و خوردی اتفاق نیفتاد. بلافاصله هم با ورود نیروی انضباطی و یگان ویژه این ماجرا تمام شد.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد لب مهرداد خانبان، آنالیزور تیم پرسپولیس در جریان همین اتفاق پاره شده است، توضیح داد: من این موضوع را ندیدم و طبق نظارتی که داشتم با این مورد برخورد نکردم.

نماینده فدراسیون فوتبال در بازی سپاهان و پرسپولیس درباره اتفاق‌های قبل از این مسابقه و و اعتراض باشگاه پرسپولیس به تجمع هواداران سپاهان و تعدادی موتورسوار در مقابل هتل این تیم گفت:‌ یگان ویژه و نیروی انتظامی از زمان ورود تیم پرسپولیس با چندین نیرو رفت و آمد این تیم از فرودگاه به هتل، از هتل تا ورزشگاه و ورزشگاه تا فرودگاه را کنترل کردند و آنجا هم اتفاق خیلی خاصی پیش نیامد.

داودزاده تصریح کرد: بسیاری از این افرادی که مقابل هتل تجمع کرده بودند هوادار خود پرسپولیس بودند و در میان آنها تعدادی هوادار سپاهان هم حضور داشتند اما نیروی انتظامی این افراد را متفرق کرد. ان شالله تمام این اتفاق ها را هم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گزارش می‌کنیم. برای این مسابقه نماینده ویژه ای به اصفهان رفته بود و گزارش داور، من و این نماینده به مراجع ارسال می‌شود.

وی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس مدعی است برای اتوبوس این تیم در زمان ورود به ورزشگاه مشکلاتی ایجاد شده است، عنوان کرد: یگان ویژه، نیروی انتظامی و ما چنین چیزی ندیدیم.

انتهای پیام/

منبع:فارس

کد خبر: 1095292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =