ستاد ازدواج و خانواده در نهاد رهبری راه‌اندازی خواهد شد

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: به زودی ستادی در زمینه ازدواج و خانواده راه‌اندازی خواهد شد و با یک هم افزایی خوب، شاهد اقدامات بسیار خوبی در حوزه خانواده باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام علی تقوی معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ظهر امروز در آیین رونمایی از جشنواره آموزشی «خانواده تا همیشه» که در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد، اظهار کرد: حوزه خانواده و آموزش‌هایی که در این زمینه نیاز هست، جزء اولویت اصلی مجموعه‌های فرهنگی باید باشد.

وی افزود: شرایط کرونا دنیا را با چالش عظیمی مواجه کرد و این را به فهماند که صرفا با روش های سنتی نمی‌توانیم مشکلاتمان به ویژه در حوزه خانواده را حل کنیم. در دوره مدیریت جدید نهاد، حوزه خانواده از اداره به مدیریت تبدیل شد که نشان از اهمیت این حوزه دارد.

تقوی ادامه داد: معاونت فرهنگی و سیاسی نهاد و حوزه آموزش مجازی به عنوان دو بال در حوزه خانواده فعالیت می کنند تا بتوانند اقدامات فاخر و اثرگذاری را انجام دهند. به زودی ستادی در زمینه ازدواج و خانواده راه اندازی خواهد شد و با یک هم افزایی خوب، شاهد اقدامات بسیار خوبی در حوزه خانواده باشیم.

وی با اشاره به اهمیت آموزش‌های مهارتی در دانشگاه تصریح کرد: ما در تمام مراحل زندگی نیازمند آموزش‌های مهارتی هستیم. متاسفانه در حوزه خانواده آموزش‌های مهارتی لازم وجود ندارد که موجب شکل‌گیری آسیب‌های اجتماعی فراوانی شده است. لذا امیدواریم در طرح خانواده تا همیشه، گام‌های مثبتی را در جهت تکریم بنیان خانواده برداریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =