بسیج دانشجویی واحد بندرعباس حادثه تروریستی کابل را محکوم کرد

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای، حمله تروریستی داعش به مدرسه دخترانه در غرب کابل و شهادت تعدادی چند از دختران بی گناه این مدرسه، را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس به‌دنبال حمله تروریستی به مدرسه دخترانه کابل با صدور بیانیه‌ای این حرکت جاهلانه و دور از انسانیت تروریست‌های بزدل را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر جنایتی دیگر و غمی دیگر این بار نیز چهره پلید و وحوش داعشی، دستان خود را بله خون  کودکانی آغشته کردند که تنها دغدغه زندگی‌شان تلاش برای کسب علم در مسیر پیشرفت و آبادانی  سرزمین مادری‌شان بود.

این بیانیه می‌افزاید: خبر حمله انتحاری به مرکز آموزشی سیدالشهدا علیه‌السلام در کابل و کشتار اطفال و کودکان معصوم در ماه مبارک رمضان، قلوب انسان‌های آزاده هر دین و مسلکی را جریحه‌دار کرد، سکوت و انفعال در برابر چنین جنایاتی جایز نیست و هر مسلمانی باید این جنایت‌های ضد انسانی ضدبشری و ضد اسلامی را محکوم کند و اگر هم در این زمینه به وظیفه خود عمل می‌کردند، اکنون افغانستان پایگاه نظامیان متعدد آمریکا به لانه گزینی نیروهای تروریستی داعش که از خون مردم مظلوم آنان تغذیه می‌کنند نبود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در جریان به وجود آمدن چنین وقایع اسفاری می‌توان به اوج مظلومیت شیعیان افغانستان بیش‌ازپیش پی برد که سازمان ملل و کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند و تنها این جنایت را محکوم نکردند بلکه با سکوت خود مهری بر تائید این‌گونه جنایات زدند، درحالی‌که امروز باید فریاد وامصیبتا و آسفا از به خاک و خون کشیده شدن دختران و نوامیس بی‌گناه در افغانستان را بربیاوریم تا جهانیان بدانند و آگاه باشند باید دست کمک به سمت مظلومانی دراز کنند که نه‌تنها پاره‌های تنشان بلکه فریادهایشان زیر زانوی تروریست خفه‌شده است.

در این بیانیه ذکر شده است: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با محکوم کردن این حادثه تلخ تروریستی و همگان اعلام می‌دارد که راه‌حل بحران‌های کنونی مذاکرات پشت میز مذاکره به نام آزادی و حقوق بشر که ره‌آوردی به‌جز خفه‌کردن صدای مستضعفان در گلو را به دنبال ندارد، نیست.

در انتهای بیانیه آمده است: در زمان کنونی پیروزی و برتری از آن میدان است که با اتکا به بازوان پرتوان خود بتواند دشمن را از خاک و ناموس خود دور نگه دارد وگرنه هیچ مذاکره‌ای توان دورکردن گرگ‌های تادندان‌مسلح که هدفی به‌جز قتل غارت، کشت و کشتار را در سر می‌پرورانده‌اند، ندارد. به امید روزی که با یاری خداوند وعده الهی محقق شود و زمین به وارثان اصلی خود که همانا مستضعفان و پابرهنگانند برسد و حجت حق با ظهور خود ریشه ظلم وجور را برای همیشه در هم بپیچد.

سکوت در مقابل ظلم مشارکت با ظالمان است

کانون جهادیاوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم با روشن کردن شمع در گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد بندرعباس، یاد شهدای حادثه تروریستی کابل را گرامی داشتند و به قربانیان این حادثه ادای احترام کردند.

محمدرضا رستمیان مسئول کانون جهادیاوری واحد دانشگاهی بندرعباس با محکوم کردن حرکت ددمنشانه تروریست‌های وحشی داعش گفت: بی‌شک مشاهده صحنه‌های دلخراش پیکرهای غرق به خون دانش‌آموزان بی‌گناه در کنار کیف و دفتر و کتاب‌های خون‌آلودشان قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد وخشم و انزجارش از جریانات تکفیری و داعشی و حامیان آنها در منطقه را دوچندان می‌کند.

وی با بیان اینکه، سکوت در مقابل ظلم مشارکت با ظالمان است، افزود: کانون جهادیاوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با عرض تسلیت به‌دنبال وقوع این حادثه دلخراش و محکوم کردن هر نوع عملیات تروریستی در هر نقطه از جهان حمایت خود را از مردم مظلوم کشور دوست و برادرمان افغانستان اعلام می‌دارد و از همه آحاد جامعه به‌ویژه دست‌اندر کاران و تأثیرگذاران در فضای مجازی دعوت می‌کند، بااعلام همدردی با عزیزان داغ‌دیده افغانستانی، حس انزجار و نفی خود از این قبیل تحرکات تروریستی را در فضای مجازی با راه‌اندازی کمپین‌ها و جریانات رسانه ای اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095355

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =