آخرین خبر در مورد حضور آیت الله رئیسی در انتخابات

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از ادامه رایزنی‌ها برای حضور آیت الله رئیسی در انتخابات خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ پرویز سروری، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از ادامه رایزنی‌ها برای حضور آیت الله رئیسی در انتخابات خبر داد و گفت:

در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب نقطه نظرات مختلف را در زمینه حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری از شهرستان‌ها و استان‌های مختلف دریافت کرده و این نظرات را  خدمت ایشان ارسال کردیم.

رئیس قوه قضائیه تا کنون تصمیم قطعی خودشان مبنی بر آمدن در عرصه انتخابات را اعلام نکرده‌اند، اما تاکنون درخواست‌های بسیاری از سراسر کشور به منظور دعوت ایشان ارسال شده است.

حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری در مجامع عمومی شورا با ۲۶۰ هزار نفر و در مجامع و کارگروه‌های تخصصی مورد نظرخواهی قرار گرفته است. تاکنون بیش از ۲۵۰ نامه از شهرستان‌های مختلف دریافت شده و تعداد زیادی از کانون‌ها خواستار حضور ایشان در انتخابات شدند.

براساس نظر کارگروه‌های تخصصی و مجامع عمومی شایسته‌ترین فرد برای ریاست جمهوری با توجه به شرایط موجود در کشور آقای رئیسی است و از رئیس شورا درخواست شده تا رئیس محترم قوه قضائیه نامه‌های ارسالی را مطالعه و تصمیم نهایی خود را برای حضور در انتخابات اعلام کنند.

در خصوص رای‌گیری ۵۰ هزار نفر از اعضای سامانه شورای ائتلاف، هنوز پاسخ‌ها برای این رای گیری در حال ارسال است و رای گیری در این بخش به پایان نرسیده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =