ادای احترام کانون جهادیاوری واحد بندرعباس به شهدای حادثه تروریستی کابل

به همت کانون جهادیاوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس؛ با روشن کردن شمع، در گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد بندرعباس، یاد شهدای این حادثه تروریستی را گرامی داشتند و به قربانیان این حادثه ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد رضا رستمیان مسئول کانون جهاد یاوری این واحد دانشگاهی، گفت: در پی وقوع حادثه تروریستی در غرب کابل و شهادت تعدادی از دختران دانش آموز، این کانون ضمن محکوم کردن حرکت ددمنشانه تروریست های وحشی داعش گفت: بی شک مشاهده صحنه‌های دلخراش پیکرهای غرق به خون دانش آموزان بی گناه در کنار کیف، دفتر و کتاب‌های خون آلودشان قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد و خشم و انزجارش از جریانات تکفیری، داعشی و حامیان آنها در منطقه را دو چندان می کند.

وی با بیان اینکه، سکوت در مقابل ظلم مشارکت با ظالمان است. کانون جهادیاوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس ضمن عرض تسلیت در پی وقوع این حادثه دلخراش و محکوم نمودن هر نوع عملیات تروریستی در هر نقطه از جهان  حمایت خود را از مردم مظلوم کشور دوست و برادرمان افغانستان اعلام  میدارد و از همه آحاد جامعه بخصوص دست اندر کاران و تاثیرگذاران در فضای مجازی دعوت مینماید ضمن اعلام همدردی با عزیزان داغ دیده افغانستانی، حس انزجار و نفی  خود از این قبیل تحرکات تروریستی را در فضای مجازی با راه اندازی کمپین ها و جریانات رسانه ای اعلام کنند.

این مراسم به پشتوانه هسته بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس و در جوار مزار شهدای گمنام این واحد  دانشگاهی برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1095368

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =