پرونده شکایت پرسپولیس از سپاهان به فدراسیون فوتبال ارسال شد

باشگاه پرسپولیس به طور رسمی از باشگاه سپاهان اصفهان بابت اتفاقات دیدار با این تیم شکایت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تساوی یک - یک سپاهان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با حاشیه‌های فراوان همراه بود.

سرخپوشان پایتخت قبل از رفتن به اصفهان بابت برخی حاشیه‌ها اقدام به نامه نگاری با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ کرده بودند تا بتوانند حاشیه‌های هنگام ورود به این شهر و هنگام بازی و پس از آن را کنترل کنند.

با این حال اتفاقاتی که در جریان برگزاری این مسابقه و همچنین پس از آن رقم خورد باعث شد تا ظهر امروز باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌هایی جداگانه به همراه مستندات خود به فدراسیون فوتبال و کمیته‌های اخلاق و انضباطی خواهان رسیدگی به آن شوند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس فیلم‌های مربوط به نحوه اسکان در هتل محل اقامت خود در اصفهان و همچنین شعارهایی که در طول بازی از سوی بلندگوهای ورزشگاه نقش جهان منتشر شد را تهیه کرده و خواهان برخورد کمیته انضباطی با خاطیان شده‌اند.

همچنین مستندات پرسپولیس از درگیری بین هواداران دو تیم و اتفاقاتی که منجر به درگیری پس از بازی در راهروی تونل منتهی به رختکن‌ها شد را نیز به فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

باشگاه پرسپولیس در حالی خواهان ورود کمیته انضباطی و شخص شهاب‌الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون به این موضوع شده است که باشگاه سپاهان نیز نسبت به رفتار پرسپولیسی‌ها معترض بوده و آنها را مقصر اتفاقات زشت پس از پایان بازی می‌دانند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار است جلسه مربوط به این بازی را پس از برگزاری دربی پایتخت منتشر کرده تا با بازیکنان پرسپولیس و سپاهان برخورد کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =