اعتراضی از پرسپولیس برای واکسیناسیون به ما اعلام نشد

عضو کادر پزشکی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه واکسیناسیون تعدادی از ملی پوشان بدون مشکل انجام شده است، درباره درخواست پرسپولیس برای موکول کردن واکسن به بعد از دربی توضیحاتی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ واکسیناسیون بازیکنان تیم ملی فوتبال در آستانه رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از روز گذشته آغاز شد. تعدادی از نفرات تیم ملی از جمله چند بازیکن استقلال و پرسپولیس به علاوه کاوه رضایی و علی قلی زاده دو لژیونر در لیست روز نخست واکسیناسیون حضور داشتند.

هنوز مشخص نیست دوز دوم واکسن ملی پوشان با توجه به زمان باقیمانده تا شروع مسابقات چه زمانی تزریق می‌شود. از سوی دیگر خبرهایی از اعتراض باشگاه پرسپولیس به فدراسیون بابت زمان تزریق واکسن و درخواست برای موکول کردن آن بعد از دربی هم منتشر شد اما در نهایت پرسپولیسی‌ها هم روز گذشته با حضور در کمپ تیم‌های ملی دوز اول واکسن را دریافت کردند.

علیرضا شهاب عضو کادر پزشکی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ما، درباره دور اول واکسیناسیون ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی گفت: خوشبختانه مشکل خاصی وجود نداشت. کاری که باید انجام می‌دادیم، انجام شد و امیدوارم سلامتی باشد.

شهاب در خصوص زمان تزریق دوز دوم واکسن و اینکه ممکن است این موضوع با اعزام تیم ملی به بحرین همزمان شود، تاکید کرد: برای تزریق دوز دوم، حداقل ۲۱ روز زمان باید از دوز نخست گذشته باشد. بنابراین دوز دوم طبق شرایط تقویم زده خواهد شد. باید دید آیا بازیکنان در دسترس هستند یا خیر. ممکن است حتی ممکن است دوز دوم بعد از بازگشت از بحرین به بعضی از نفرات تیم ملی تزریق شود. این بستگی به هماهنگی‌های تقویمی دارد.

«چند نفر از ملی پوشان ایران در کشورهای خارجی واکسن کرونا زده‌اند و آیا این بازیکنان بازهم واکسینه می‌شوند؟» عضو کادر پزشکی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سئوال گفت: لژیونرهای ما در قطر واکسن دریافت کرده‌اند به علاوه مرتضی پورعلی گنجی که در چین بازی می‌کند. این بازیکنان اگر در لیست تیم ملی باشند دیگر نیازی به واکسینه شدن ندارند.

شهاب همچنین درباره درخواست باشگاه پرسپولیس برای تزریق واکسن بعد از دربی و اعتراض این باشگاه به زمان واکسیناسیون تاکید کرد: چیزی در این مورد به ما اعلام نکرده‌اند.

عضو کادر پزشکی تیم ملی فوتبال ایران در پایان با بیان اینکه نمی‌تواند نام واکسن تزریق شده به اعضای تیم ملی را بگوید، اظهار کرد: خوشبختانه تمام واکسن‌ها اثرات خوبی دارد.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1095407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =