آمادگی سازمان بهزیستی برای دریافت فطریه جهت کمک به مددجویان

معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور از آمادگی این سازمان برای دریافت فطریه مردم در سراسر کشور برای کمک به حل مشکلات مددجویان سازمان بهزیستی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ یزدان مهر معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی در جمع خبرنگاران در خصوص دریافت فطریه هموطنان در سراسر کشور گفت: سازمان بهزیستی هر ساله به منظور بهره مندی از ظرفیت ماه مبارک رمضان اقدامات گوناگونی جهت جلب جذب مشارکت مردمی انجام می دهد.

وی ادامه داد: بر اساس نظرات آیات عظام ما در این سازمان می توانیم با جمع آوری زکات فطریه عام و کفاره، بخش کوچکی از مشکلات مددجویان را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: جامعه هدف ما هم دارای معلولیت هستند و هم بی بضاعت هستند و قطعاً این طیف از استحقاق بیشتری برخوردارند.

به گفته وی دفتر مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی با پیگیری مستمر و با هماهنگی استانها و شورای عالی زکات در سراسر کشور اقدامات متعددی انجام داده است از جمله ارسال بخشنامه پیگیری مشکلات و هماهنگی بخش تبلیغات و طراحی صندوق های دریافت فطریه، استقرار صندوق های فطریه با ستاد امور مساجد و …

وی درباره شیوه های جذب وجوهات شرعی در عید سعید فطر ۱۴۰۰ گفت: از طریق سایت مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی و اپلیکیشن های فعال و سامانه های کدهای دستوری که در این زمینه هست و در پرتال این سازمان معرفی شده و همچنین کارت مجازی این دفتر هموطنان می توانند برای کمک به مددجویان فطریه خود را واریز کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =