مقاومت در نبرد کنونی معادله جدیدی را به صهیونیستها تحمیل می کند

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان گفت: مقاومت در نبرد کنونی معادله جدیدی را به صهیونیستها تحمیل می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از العهد؛ «احسان عطایا» عضو جنبش جهاد اسلامی در سخنانی گفت: تماس های مصر با مقاومت در غزه نتیجه ای نداشت زیرا سقف خواسته های مقاومت بسیار بالا است.

بر اساس این گزارش، این نماینده جهاد اسلامی در لبنان افزود: گروه های مقاومت خود را برای هر سناریویی آماده کرده اند به همین دلیل به درخواست ها برای توقف حملاتشان پاسخ منفی دادند.

عطایا در ادامه افزود: تحولات اخیر در فلسطین نشان می دهد که فلسطینیان و مقاومت یک پیکر واحد و یکپارچه هستند. بمباران غیرنظامیان در نوارغزه نشان داد که صهیونیستها به شدت از حملات مقاومت هراسان شده اند.

این عضو جنبش جهاد اسلامی همچنین تأکید کرد: بدون شک نبرد کنونی یک معادله جدید را به صهیونیستها تحمیل خواهد کرد. دشمن صهیونیستی دریافته است که هندسه جغرافیایی مقاومت دستخوش تغییر شده است.

پیش از این، خالد مشعل رئیس حماس در خارج گفته بود: این جنگ یک جنگ استثنایی است که در دفاع از مسجدالاقصی راه افتاده است. رژیم صهیونیستی ریشه کن خواهد شد.

رئیس حماس در خارج همچنین عنوان کرد: مقاومت فلسطین برای حمایت از قدس اشغالی و مسجدالاقصی وارد نبرد با رژیم صهیونیستی شده است. جنگ کنونی در دفاع از مقدسات آغاز شده است. خالد مشعل در ادامه گفت: گروه‌های مقاومت فلسطین به هشداری که پیشتر به رژیم صهیونیستی داده بودند، عمل کردند و قدرت بالای مقاومت را به رخ این رژیم کشاندند.

وی اظهار داشت: مردم فلسطین همچنان به مبارزه با اشغالگری در اراضی خود ادامه می‌دهند و اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها نیز موجب نخواهد شد تا فلسطینیان از حقوقشان دست بکشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =