استقلال ۰ - پرسپولیس ۱/ طلسمی که بالاخره شکست

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر استقلال سه امتیاز حساس دربی نود و پنجم را به خود اختصاص داد تا هم رکورد نباختن مجیدی در دربی ها از بین برود و هم طلسم نبردن یحیی بشکند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ایلیا تاری‌وردی؛ حساس‌ترین دیدار هفته بیست و سوم بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز جمعه ۲۴ اردیبهشت بین تیم های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. عیسی آل کثیر برای سرخپوشان گل زد.

شهریار مغانلو، وحید امیری و عیسی آل کثیر از پرسپولیس اخطار گرفتند و فرشاد فرجی از این تیم اخراج شد. سیاوش یزدانی هم از استقلال کارت زرد گرفت.


ترکیب پرسپولیس

حامد لک، سیامک‌ نعمتی، وحید امیری، سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، احسان پهلوان، شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر 

ترکیب استقلال 

رشید مظاهری، محمد نادری، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی، وریا غفوری، ارسلان مطهری و هرویه میلیچ

گل‌های بازی:
پرسپولیس: (عیسی آل کثیر ۵۶)
استقلال: -


کارت زرد:
پرسپولیس: (شهریار مغانلو ۲۹) (وحید امیری ۵۱) (حامد لک ۶۴) (عیسی آل‌کثیر ۸۱)
استقلال: (سیاوش یزدانی ۹۰) (محمد نادری ۹۶)


کارت قرمز:
پرسپولیس: (فرشاد فرجی ۹۶)
استقلال: -


مهم ترین اتفاقات بازی؛

دقیقه ۳: اولین صحنه مشکوک به پنالتی در این لحظه اتفاق افتاد؛ جایی که مهدی قایدی در برخورد با وحید امیری در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد، اما اکبریان اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

دقیقه ۴: توپ لو رفته مدافعان پرسپولیس به ارسلان مطهری رسید و شوت محکم او توسط حامد لک به صورت ناقص دفع شد و به مهدی قایدی رسید که او در موقعیت آفساید قرار داشت و توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۱۳: ارسال مهدی ترابی از روی ضربه آزاد را احمد نوراللهی با ضربه سر زد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال عبور کرد.

دقیقه ۲۵: پاسکاری بازیکنان پرسپولیس موقعیت مناسبی را پشت هیجده قدم برای ترابی ایجاد کرد و مهدی ترابی با یک شوت زیبا و فنی می توانست دروازه استقلال را باز کند که توپش با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: ارسال بلند بازیکنان استقلال به وریا غفوری رسید که وریا با یک استپ زیبا و رساندن توپ به مطهری موقعیت شوت زنی را برای او ایجاد کرد اما شوت ارسلان مطهری توسط حامد لک سیو شد.

دقیقه ۴۶: استقلال در شروع نیمه دوم می‌توانست به گل برسد، نفوذ خطرناک مهدی قایدی از سمت راست محوطه جریمه و پاس در عرض او را حامد لک به زیبایی با پا دفع کرد تا این واکنش اجازه ندهد توپ به محمد نادری یا ارسلان مطهری برسد و دروازه پرسپولیس باز شود.

دقیقه ۵۶: حرکت در عرض شهریار مغانلو و ضربه محکم این بازیکن توسط مظاهری به صورت ناقص دفع شد و آل کثیر با فرصت طلبی توپ را گرفت و وارد دروازه کرد.

دقیقه ۶۴: پاسکاری زیبای بازیکنان استقلال پشت محوطه جریمه به شیخ دیاباته رسید و او با یک چرخش خوب در موقعیت مناسب گلزنی قرار گرفت اما شوت دیاباته با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۲: کرنر مهدی قایدی توسط حامد لک دور شد و به سیاوش یزدانی رسید و ضربه سر یزدانی را روی خط دروازه علی شجاعی در آورد تا نتیجه بازی به تساوی نکشد.

دقیقه ۹۴: کرنر استقلال از سمت راست روی سر دانشگر رسید که ضربه سر این بازیکن به بیرون رفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =