گل‌محمدی: بازی سنگینی بود/ دو تیم موقعیت زیادی نداشتند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دیدار این تیم با استقلال موقعیت گل زیادی نداشت و بازی درگیری فیزیکی داشت، گفت: ما از فرصت خودمان استفاده کردیم و برنده شدیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تهران در دربی ۹۵ پایتخت گفت: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد. بازی سنگینی برای ما و استقلال بود. موقعیت های زیادی در این بازی دیده نشد و بیشتر درگیری های فیزیکی بود. فکر می کنم در نیمه اول بازی جذابی نبود و دیدار تماشاگرپسندی نبود. خودم انتظار بازی بهتری داشتم.

وی افزود: دو تیم فضاهای خوبی به هم ندادند. دو تیم در کار دفاعی خوب بودند. ما از موقعیت خودمان استفاده کردیم و برنده شدیم. از بچه ها تشکر می کنم. بازیکنان ما مشکلات زیادی دارند. امیدوارم باشگاه نسبت به حل مشکلات توجه بیشتری کند.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: نمی خواهم درباره مسائل مالی صحبت کنم. بحث درون خانوادگی است ولی امیدوارم همانطور که بچه ها از جانشان مایه می گذارند، همه ارکان باشگاه زحمت بکشند و مشکل را حل کنند. به هواداران تبریک می گویم.

گل محمدی درباره حواشی دور زمین در دربی و اعتراض و صحبت های زیاد مطرح شده تصریح کرد: بخشی از این مشکلات به حساسیت مسابقه بر می گردد و در این شکی نیست. بخشی هم به نبود تماشاگران بر می گردد. هرکسی حرفی می زند صدایش در ورزشگاه می پیچد. امسال اعتراض به داوری ها هم بیشتر شده است. فکر می کنم هم ما می توانیم خودمان را اصلاح کنیم و هم داوران می توانند با تمرکز بیشتری مسئله را حل کنند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: بازی سنگینی بود. برای داور هم قضاوتش سخت است. فکر می کنم این آرامش باید در همه تیم ها باشد. هرکسی داد بیشتر بزند پوئن بیشتر می گیرد.

گل محمدی درباره قضاوت اکبریان داور دربی گفت: بازی را برده ایم و نمی شود گفت راضی نبودیم ولی در بعضی از صحنه ها نظر ما با نظر داور فرق داشت. باید فیلم بازی را ببینیم. بازی سنگینی بود و به داور خسته نباشید می گویم.

وی افزود: تمرکز هر دو تیم روی کارهای دفاعی زیاد بود و ما توانستیم در نیمه دوم به گل برسیم. شرایط ما برای این بازی خیلی سخت بود. تشکر می کنم از کادر پزشکی که خیلی تلاش کردند تا نعمتی، کامیابی نیا و کنعانی زادگان به این بازی برسند.

یحیی تاکید کرد: از بازیکنانم ممنونم که روزهای سختی را پشت سر می گذارند و با شرایط خیلی سختی این کار را انجام می دهند و امیدوارم باشگاه نسبت به حل مشکلات بازیکنان اهتمام بیشتری داشته باشد. این برد را به هواداران عزیز تبریک می گویم.

سرمربی سرخپوشان راجع به برد پرسپولیس در مسیر قهرمانی پنجم گفت: هشت بازی دیگر پیش رو داریم و هنوز در کورس قهرمانی هستیم و تمرکز ما نباید خارج شود. گرفتن سه امتیاز برای ما مهم و حساس بود. رقیب سر سختی مثل سپاهان داریم و امیدوارم این روند را بتوانیم ادامه دهیم. کار سخت است اما امیدوارم با اتحاد بیشتر قهرمان شویم.

او درباره بی برنامگی پرسپولیس پس از گلزنی تصریح کرد: نمی شود گفت بی برنامه بودیم. به خاطر مصدومان مجبور شدیم تغییراتی دهیم. دربی همیشه سخت است و داور مسابقه هم به سختی سوت زد. به تیم داوری خسته نباشید می گویم.

یحیی درباره اخراج فرشاد فرجی در پایان بازی گفت: او در نیمه دوم به زمین آمد و خیلی خوب توانست در کارهای دفاع و حمله موفق شود. او اولین دربی را پشت سر می گذاشت و بازی سنگینی بود. ما به فرشاد بابت اخراجی که شد حتما گوشزد خواهیم کرد. هیچ بازیکنی نباید بی دلیل از بازی اخراج شود. هیجانات بازی زیاد بود و امیدوارم بتواند تمرکز خود را نگه دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره ترس از خوردن گل تساوی پس از گلزنی‌هایش گفت: این نظر شماست که بازیکنان ما بعد از زدن گل بی انگیزه باشد. ما نمی توانیم جلوی حریف را بگیریم و بگوییم حمله نکن. این ذات فوتبال است. من نمی دانم این سوالات خیلی تکراری است و دلیلش چیست؟ وقتی یک تیم جلو می افتد در ذات فوتبال است که به خاطر فشار حرف عقب بکشد. خُم رنگرزی نیست که گل دوم و سوم را پس از گل اول بزنی. فوتبال است و شرایط خاص خودش را بزند.

او ادامه داد: نمی دانم چرا انتظار دارند ما به سپاهان چهار گل و به استقلال ۶ - ۷ گل بزنیم. فوتبال در سطح کیفی به گونه ای است که تیم ها به هم نزدیک هستند و اینگونه نباید نگاه کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =