انتخابات حداکثری به انقلاب اعتبار می‌بخشد

دبیر تشکل دانشجویی گفتمان انقلاب اسلامی_سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مردم با حضور خود در انتخابات به حذف دشمنان انقلاب کمک کرده و به نظام اعتبار می‌بخشند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حضور و مشارکت مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری این روزها به یکی از بزرگ‌ترین مشکلات و چالش‌های مسئولان نظام تبدیل شده است. برگزاری انتخابات حداقلی باعث می‌شود دشمنان انقلاب بیشتر سیاست جدایی مردم از نظام را در فعالیت‌های خود قرار بدهند و همچنین باعث کم اثری سیاست‌های بین‌المللی انقلاب و قدرت کشور می‌شود.

سعید لشگری در گفت‌وگو با ایسکانیوز با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخابات باید در امنیت کامل و با اجرای صحیح قانون برگزار شود. ستاد انتخابات مسائل قانونی، امانت‌داری و سلامت مردم را در اولویت فعالیت خود قرار بدهد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات در ایران، از لحاظ امکانات، شرایط و کیفیت در سطح قابل قبولی قرار دارد و مانند کشورهای پیشرفته و اروپایی مردم سالاری در آن رعایت می‌شود، گفت: کاندیدای ریاست جمهوری که توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت می‌شوند باید توجه داشته باشند که این انتخابات ارزش داخلی و خارجی دارد.

دبیر تشکل دانشجویی گفتمان انقلاب اسلامی_سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: برگزاری انتخابات با حضور گسترده مردم به دیپلماسی سیاسی کشور  در مجامع بین‌المللی کمک قابل توجهی می‌کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی دشمنان خاص خود را دارد، گفت: مردم با حضور خود در انتخابات به حذف این دشمنان کمک کرده و به انقلاب اعتبار می‌بخشند. همچنین حفظ عزت و هویت ملی در جمهوری اسلامی ایران جز با حمایت از رهبری امکانپذیر نیست. 

به گفته لشگری، تمامی نهادهای نظارتی و سیاست‌گذار باید همدل باشند تا انتخابات ریاست جمهوری در شرایط قابل قبول و به دور از حاشیه برگزار شود.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی با انتقاد از شعارهای انتخاباتی کاندیداها در دوره‌های پیشین ریاست جمهوری عنوان کرد: کاندیداها با دادن وعده‌های پوشالی ملت را در خیال خام نبرند که این ملت به ویژه جریان دانشجویی دیگر فریب نمی‌خورد.

وی با اشاره به سیاست پیوند حل مشکلات کشور با مذاکره افزود: رئیس جمهوری آینده باید تلاش کند تا با ایجاد نظم اقتصادی نو بتوانند تورم را مهار و کنترل کند. وی نباید در خیال آن باشد که با برداشتن تحریم‌ها رشد خواهیم کرد و دیگر هیچ فعالیت و برنامه‌ای اقتصادی نداشته باشد. 

لشگری در پایان با تاکید بر تشکیل دولت جوان حزب الهی خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: دولت جوان انقلابی فقط شامل وزرا نمی‌شود بلکه مجموعه وسیعی از صدها مدیر مؤثر و تعیین کننده است که همه این رده ها می تواند میزبان جوانان مؤمن و انقلابی باشد. آنها می‌توانند در تصمیم سازی‌ها، تصمیم گیری‌ها و اجرا حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =