دست یوونتوس زیر ساطور کونته

دو تیم یوونتوس و اینتر از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران، بزرگترین بازی ایتالیا را برگزار میکنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدمعین ملکی؛ در چارچوب هفته سی و هفتم سری آ، یوونتوس در شرایطی پذیرای اینتر است که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده، نیاز مبرم به کسب سه امتیاز این دیدار بزرگ دارد.

راند چهارم

این دیدار چهارمین تقابل دو تیم در فصل جاری مسابقات محسوب میشود.در چارچوب هفته هفدهم این رقابتها و در بازی رفت، اینتر موفق به شکست دو بر صفر یوونتوس در سن سیرو شد.همچنین دو تیم در نیمه نهایی جام حذفی دو بار دیگر با هم رو به رو شدند، که یک بازی با تساوی بدون گل، و بازی دیگر با نتیجه دو بر یک به سود یووه به پایان رسید، تا شاگردان پیرلو به فینال جام حذفی ایتالیا صعود کنند.حالا در دور برگشت و در فاصله ی یک هفته تا پایان رقابتهای سری آ، دو تیم برای چهارمین بار در این فصل به مصاف هم خواهند رفت.

جدایی کونته از بانوی پیر

مرد افسانه ای یووه حالا دشمن شماره یک بیانکونری به شمار میرود.کونته در ۱۳ فصل حضور در تورین به عنوان بازیکن، موفق به کسب ۱۵ جام شد.او بعدها و در سالهای سلطه ی اینتر بر فوتبال ایتالیا، در اواخر ماه می ۲۰۱۱ به یووه بازگشت و بنای سلطنت ۹ ساله ی یووه را پی ریزی کرد و سه فصل پیاپی یوونتوس را قهرمان ایتالیا کرد.اما اختلافات او با آنیلی، سرآغاز جدایی کونته از بانوی پیر بود.

عاشق دیروز، خائن امروز

کونته در سال ۲۰۱۹ و در یک انتقال جنجالی، هدایت بزرگترین رقیب یووه را بر عهده گرفت.اسطوره یوونتوس به اینتر پیوست و این انتقال، مسبب و آغازگر درگیری های کونته و یوونتوس شد. در جریان دیدار دو تیم در جام حذفی این فصل، درگیری کونته و آنیلی و توهین های آنها به هم، جنجال را به اوج رساند و سپس با اینتر اسکودتو را فتح کرد و به سلطنت یووه در فوتبال ایتالیا پایان داد، تا اسطوره ی سابق یووه به دشمن شماره یک این تیم تبدیل شود.

ساعت ضربه مهلک

دو تیم در شرایطی در این دیدار به مصاف هم میروند که یوونتوس در جایگاه پنجم جدول قرار دارد و شدیدا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در تلاش است.در سوی دیگر اینتر از دو هفته پیش قهرمانی خود را مسجل کرده و حالا کونته در دیداری که برای او و تیمش اهمیتی ندارد، میتواند ضربه ی مهلکی بر یووه وارد کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =