روز پایانی هفته بیست و سوم؛عملیات باز پس‌گیری صدر در اصفهان

هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری سه مسابقه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)- مجتبی احسانی؛ از چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز سه مسابقه در شهرهای اصفهان، تهران و مسجد سلیمان برگزار خواهد شد.

سپاهان - مس رفسنجان؛ سپاهان به دنبال بازگشت به صدر جدول

در نخستین بازی امروز تیم‌های سپاهان و مس رفسنجان از ساعت ۱۹:۲۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت. با توجه به برد پرسپولیس در دربی پایتخت و صدرنشینی این تیم در جدول رده بندی حالا سپاهان برای بازگشت به صدر جدول به سه امتیاز بازی با مس رفسنجان احتیاج ویژه‌ای دارد. شاگردان محرم نویدکیا که در دیدار هفته گذشته خود در برابر پرسپولیس به تساوی یک بر یک دست یافتند حالا به مصاف حریفی سرسخت خواهند رفت که در دیدار رفت لیگ برتر و جام حذفی به سختی موفق شده بودند آنها را شکست دهند. شاگردان ربیعی در مس رفسنجان پس از عملکرد بسیار خوب در مسابقات این فصل در دو هفته اخیر عملکرد خوبی را از خود به جای نگذاشته اند و دو شکست را مقابل نفت مسجد سلیمان و نساجی متحمل شده اند. مسی ها در این دیدار به دنبال امتیاز گرفتن از سپاهان خواهند بود تا وضعیت خود را در جدول بهتر کنند. در جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر سپاهان با ۴۵ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم قرار دارد و مس ۲۸ امتیازی تیم هشتم جدول است.

نفت مسجد سلیمان - ماشین سازی؛ تقابل دو استقلالی در مسجد سلیمان

دیدار دوم امشب میان تیم های نفت و ماشین سازی که محمود فکری و علیرضا اکبر پور را روی نیمکت‌های خود می بینند از ساعت ۱۹:۲۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان انجام خواهد شد. فکری که با نفت، سپاهان را متوقف کرده و مس رفسنجان را شکست داده، امیدوار است در دیدار با ماشین‌سازی که وضعیت خوبی ندارد، بتواند برنده بازی شود تا وضعیتش در جدول را بهتر کند. اما ماشین سازی وضعیت بسیار بدی را در جدول دارد. آنها اگر میخواهند به ماندگاری در لیگ امیدوار باشند راهی جز برد در دیدار فردا نخواهند داشت. تیم آخر جدول لیگ برتر که دو دیدار گذشته خود را با تساوی پشت سر گذاشته است در این دیدار برای برد به میدان خواهد رفت. وضعیت دو تیم در جدول به این شکل است که نفت مسجدسلیمان با ۲۴ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد و ماشین‌سازی ۱۱ امتیازی، تیم قعرنشین جدول رده بندی است.

سایپا _ پیکان؛ طلسم سایپا می‌شکند؟

دیدار آخر هفته میان خودرو سازان از ساعت ۱۹:۲۵ دقیقه با سوت اشکان خورشیدی آغاز خواهد شد. سایپا در حالی به مصاف پیکان خواهد رفت که در ۹ بازی اخیرش در لیگ پیروز نشده و باید دید کمالوند در دومین بازی‌اش روی نیمکت نارنجی‌پوشان می‌تواند این طلسم را بشکند یا خیر. نارنجی پوشان اگر میخواهند از انتهای جدول فاصله بگیرند باید سه امتیاز این دیدار را بدست بیاورند. اما پیکان شرایط متفاوت تری را نسبت به حریف خود دارد آنها با نتایجی که این فصل با مهدی تار تار کسب کرده اند در میانه های جدول قرار گرفته اند و تا حدودی خیالشان از بابت ماندگاری در لیگ راحت است. شاگردان تار تار در این دیدار به دنبال این خواهند بود که با برتری در برابر سایپا وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشند. در جدول مسابقات لیگ برتر هم اکنون سایپا با ۱۹ امتیاز تیم پانزدهم است و پیکان ۲۷ امتیازی در رده نهم قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =