جامعه جهانی برای متوقف ساختن تجاوزات اسرائیل اقدام فوری انجام دهد

وزیر خارجه قطر در جریان دیدار با رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» گفت: جامعه جهانی برای متوقف ساختن تجاوزات اسرائیل در اراضی اشغالی اقدام فوری انجام دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از النشره؛ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس دفتر سیاسی حماس و وزیر خارجه قطر در جریان دیداری که در شهر دوحه انجام شد، در خصوص آخرین تحولات مربوط به اراضی اشغالی با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

وزیر خارجه قطر در این دیدار ضمن محکومیت شدید تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در نوار غزه، گفت: جامعه جهانی برای متوقف ساختن تجاوزات اسرائیل در اراضی اشغالی اقدام فوری انجام دهد.

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی تأکید کرد: تجاوزات اسرائیل به غیرنظامیان در غزه پذیرفتنی نیست؛ همچنان که نمی‌توان اهانت‌ها و هتک حرمت‌های آن به مقدسات اسلامی را پذیرفت.

گفتنی است، به دنبال حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در نوار غزه تاکنون بیش از ۱۴۰ فلسطینی به شهادت رسیده و صدها تَن دیگر به شدت مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =