رئیس کانون ارزیابی شایستگی های مدیران حرفه ای دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی جداگانه، رئیس کانون ارزیابی شایستگی های مدیران حرفه ای دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس شورای راهبردی این کانون را منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)،  دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، بیژن رنجبر را به عنوان رئیس شورای راهبردی کانون ارزیابی شایستگی های مدیران حرفه ای دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:

«جناب آقای دکتر بیژن رنجبر

قائم مقام محترم رئیس دانشگاه در امور هیأت ممیزه، گسترش و برنامه ریزی و انتصابات دانشگاه

با اهداء سلام و تحیات

با عنایت به اخذ مجوز رسمی کانون ارزیابی شایستگی های مدیران حرفه ای از سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای ایجاد بستر مناسب جهت تحقق اصول انتخاب اصلح و شایسته سالاری در انتصاب و ارتقای مدیران ارزشی و انقلابی و با توجه به سوابق و تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را به سمت «رئیس شورای راهبردی کانون ارزیابی شایستگی های مدیران حرفه ای دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس الهی همانند گذشته در راه خدمت به اسلام و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی موفق و مؤید باشید.

محمدمهدی طهرانچی»


انتصاب رئیس کانون ارزیابی شایستگی های مدیران حرفه ای دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر طهرانچی همچنین در حکمی جداگانه، دکتر لیلا پلوئی را به عنوان رئیس کانون ارزیابی شایستگی های مدیران حرفه ای دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«سرکار خانم دکتر پلوئی

با اهداء سلام و تحیات

نظر به درایت، همت و پیگیری مجدانه سرکارعالی جهت اخذ مجوز رسمی کانون ارزیابی شایستگی های مدیران حرفه ای از سازمان امور اداری و استخدامی کشور و بنا به پیشنهاد قائم مقام محترم رئیس دانشگاه در امور هیأت ممیزه، گسترش و برنامه ریزی و انتصابات دانشگاه، به موجب این ابلاغ به سمت «رئیس کانون ارزیابی شایستگی های مدیران حرفه ای دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری شایسته از توانمندی سرمایه های انسانی در راستای ایجاد ظرفیت های جدید مدیریتی و نیز رشد و اعتلای سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی موفق و مؤید باشید.

محمدمهدی طهرانچی»

انتهای پیام/

کد خبر: 1095750

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =