تصویب کلیات لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش مجلس

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تصویب کلیات لایحه رتبه بندی معلمان با اکثریت قاطع آراء خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ حجت الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح محتوای نشست امروز کمیسیون خود گفت: در این جلسه کلیات لایحه رتبه بندی معلمان با اکثریت قاطع آراء تصویب شد و مقرر کردیم این لایحه به صورت دو شوری به صحن علنی مجلس ارجاع شود.

این نماینده در تشریح دلیل این اقدام اظهار کرد که با تغییر دولت و با روی کار آمدن دولت بعد، لایحه رتبه بندی از سوی دولت جدید بازپس گرفته نشود.

وی افزود: در جریان بررسی این لایحه، کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس، رئیس کمیته آموزش و پرورش، معاون پارلمانی وزیر و نمایندگان نظرهای خود را مطرح کردند.

حجت الاسلام فلاحی تصریح کرد: کمیسیون آموزش تمامی دغدغه‌ها و مطالبات معلمان را در بررسی لایحه رتبه بندی مدنظر خواهد داشت و با دعوت از همه صاحبنظران، همه موارد را در زمینه مسائل رتبه بندی در این لایحه لحاظ خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در توضیح دستور کار دیگر کمیسیون خود بیان کرد: نماینده آبادان از وزیر نفت درباره دانشگاه صنعت نفت آبادان سؤالی طرح کرده بود که به دلیل اعلام کسالت آقای زنگنه وزیر نفت، مقرر شد فرصتی مجدد به وزیر برای پاسخگویی هرچه سریع‌تر به این سوال داده شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =