تجمع اعتراضی صدها لبنانی علیه رژیم صهیونیستی

صدها لبنانی روز یکشنبه در نقاط مرزی این کشور و فلسطین اشغالی علیه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و سرکوب فلسطینیان در قدس اشغالی و کرانه باختری تجمع اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، معترضان لبنانی در شهرک های مرزی «مروحین» و «عباسیه» واقع در جنوب لبنان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، تجمع کنندگان با سر دادن شعارهایی که از ملت فلسطین حمایت و حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان را محکوم کردند.

این گزارش می افزاید، شماری از مقام ها و مسؤولان لبنانی نیز در این تجمع اعتراضی شرکت و با ملت فلسطین ابراز همبستگی کردند.

از هفته گذشته و در پی حملات صهیونیست ها به فلسطینی ها در محله شیخ جراح در شرق بیت المقدس، که به مسجد الاقصی هم کشیده شد، نیروهای مقاومت فلسطینی وارد عمل شده و اسرائیل را هدف صدها موشک و راکت خود قرار داده اند.

در حالی حملات علیه غزه وارد هفتمین روز پیاپی شده که رژیم صهیونیستی از شب گذشته حملات گسترده و وحشیانه ای را علیه مناطق مختلف مسکونی نوار غزه صورت داده است.

منابع فلسطینی آمار شهدای حملات جنایتکارانه هفت روزه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه تا این لحظه را ۱۸۴ شهید اعلام کردند که در میان آنها ۴۷ کودک و ۲۹ زن به چشم می خورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =