راهیابی ۲ تیم واحد یزد به مرحله پایانی رقابت کرسی‌های آزاداندیشی

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد موفق به کسب دو مقام نخست در مرحله نیمه‌نهایی کشوری «نخستین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی» دانشگاه آزاد اسلامی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، دو تیم چهارنفره دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد موفق شدند برای نخستین‌بار با برتری بر دیگر تیم‌های شرکت‌کننده خود در مرحله نیمه‌نهایی کشوری به‌عنوان مقام نخست رقابت‌ها مطرح شوند و به مرحله نهایی «نخستین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی» دانشگاه آزاد اسلامی راه یابند.

علیرضا جعفری ندوشن، محسن کریمی زارچی، اکبر خوشنویس زارچ و علی خباز اعضای تیم سیاسی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در این دوره از رقابت‌ها با موضوع «اختیارات رئیس‌جمهور برای رفع مشکلات موجود کافی است» و فاطمه شاکر، فاطمه حکیمیان، شقایق غلامی و یاسمن نصیریانی اعضای تیم فرهنگی با موضوع «دینداری در دوران پس از انقلاب روند افزایشی داشته است» در این دوره از رقابت‌های سراسری به نمایندگی از واحد یزد شرکت کردند.

راهیابی ۲ تیم دانشگاه آزاد اسلامی یزد به مرحله پایانی رقابت کرسی‌های آزاداندیشی

در مرحله حضوری فینال کشوری، هشت گروه در بخش‌های مختلف راه‌یافته به این مرحله حضور خواهند داشت و به‌صورت دو به دو با هم به رقابت پرداختند که در این بین چهار تیم برتر این دوره در هر بخش مشخص و با حضور مسئولان دانشگاهی تجلیل خواهند شد.

راهیابی ۲ تیم دانشگاه آزاد اسلامی یزد به مرحله پایانی رقابت کرسی‌های آزاداندیشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1095865

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =