معجزه سوارز در متروپولیتانو

با پایان دیدارهای هفته سی و هفتم لالیگا، تکلیف قهرمانی به روز پایانی کشیده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدمعین ملکی؛ شب گذشته در حالی هفته سی و هفتم لالیگا به صورت همزمان برگزار شد، که رقابت در بالا و پایین جدول این مسابقات به اوج حساسیت خود رسیده است.

هفته سی و هفتم

هفته سی و هفتم لالیگا، شب گذشته با انجام ۱۰ دیدار به صورت همزمان برگزار شد.نتایج هفته سی و هفتم لالیگا به شرح زیر است:

اتلتیکومادرید ۲   ۱ اوساسونا
بیلبائو ۰    ۱ رئال مادرید
بارسلونا ۱    ۲ سلتاویگو
کادیز ۱    ۳ الچه
آلاوس ۴    ۲ گرانادا
ختافه ۲    ۱ لوانته
بتیس ۱    ۰ هوئسکا
سوسیه داد ۴    ۱ وایادولید
والنسیا ۴    ۱ ایبار
ویارئال ۴    ۰ سویا

سوارز اشک سیمئونه را درآورد

شب گذشته اتلتیکومادرید که با ۸۰ امتیاز در صدر جدول قرار داشت، برای تداوم صدرنشینی در ورزشگاه خانگی به مصاف تیم یازدهم جدول رفت. اگرچه به نظر شاگردان سیمئونه کار چندان دشواری نداشتند، اما اوضاع اتلتیکو در این دیدار بسیار پیچیده شد. در حالی که در بازی همزمان، رئال مادرید نزدیک ترین تعقیب کننده اتلتیکو، با تک گل ناچو از بیلبائو پیش افتاده بود و برای دقایقی صدرنشین لالیگا بود، اوساسونا در دقیقه ۷۶ توسط بودیمیر به گل رسید تا سرخپوست ها رویای فتح لالیگا را از دست رفته ببینند. اما این پایان کار نبود و لودی در دقیقه ۸۲ کار را به تساوی کشاند. البته با این تساوی هم در فاصله یک هفته تا پایان لالیگا، این رئال مادرید بود که به صدر جدول میرسید و اتلتیکو که تمام فصل را صدرنشین بود به جایگاه دوم سقوط میکرد. اما در دقایق پایانی بازی و در دقیقه ۸۸، لوئیس سوارز گل برتری اتلتیکو را به ثمر رساند و کامبک ۷ دقیقه ای سیمئونه را کامل کرد تا اشک در چشمان ال چولو حلقه ببندد و اتلتیکو خود را در آستانه قهرمانی ببیند و در هفته ی پایانی با کسب پیروزی قهرمان لالیگا شود.

زیدان منتظر لغزش ال چولو در خوزه زوریلا

رئال که با ۷۸ امتیاز در فاصله دو امتیازی همشهری صدرنشین قرار داشت، در ورزشگاه سن مامس مهمان باسکی ها بود و با یک گل از سد بیلبائو گذشت. اما با توجه به پیروزی اتلتیکو در دقایق پایانی، حالا چشم به هفته ی پایانی رقابتها دارد و امیدوار است وایادولید رده نوزدهمی بتواند در خانه خود اتلتیکومادرید صدرنشین را متوقف کند تا کهکشانی ها فصل را با قهرمانی به پایان برسانند.

بارسلونا مدیون ویارئال

بارسلونا که با تساوی هفته گذشته مقابل لوانته، شانس خود را برای قهرمانی از دست داد، شب گذشته در حالی مقابل سلتاویگو شکست خورد که در صورت پیروزی سویا برابر ویارئال، این تیم جای بارسلونا را در رده سوم جدول میگرفت. اما به لطف پیروزی ویارئال، جایگاه سوم شاگردان کومان علیرغم شکست شب گذشته حفظ شد.

پیروزی بزرگ الچه

الچه قعرنشین در فاصله یک هفته تا پایان لالیگا موفق به شکست سه بر یک کادیز رده دوازهمی در خانه حریف شد و با کسب این سه امتیاز توانست دو پله صعود کند و خود را با ۳۳ امتیاز به جایگاه هجدهم برساند و شانس بقا خود را افزایش دهد.

هفته پایانی لالیگا یکشنبه هفته آینده به صورت همزمان برگزار خواهد شد و در حساس ترین بازی های این هفته رئال مادرید پذیرای ویارئال است و اتلتیکو در خانه وایادولید به میدان میرود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =