همسان سازی حقوق بازنشستگان در آستانه دائمی شدن

نوبخت گفت: منابع مالی اجرای قانون تسری به سازمان زندان ها ابلاغ شده و از این ماه اجرا می‌شود که پرداخت ها از اول فروردین ماه حساب خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در پخش زنده اینستاگرامی در خصوص اجرای قانون تسری برای کارکنان سازمان زندان ها  تصریح کرد : قانون تسری را از تاریخ ۱/ ۱/ ۱۴۰۰در سازمان زندان ها اجرایی می کنیم طبق آخرین جلسه ای که غیرحضوری با رئیس سازمان زندان ها داشتیم و پیگیری های متعدد ، منابع مالی اجرای قانون تسری به سازمان زندان ها ابلاغ شده و این قانون از این ماه اجرا می شود که پرداخت ها از اول فروردین ماه حساب خواهد شد.

او افزود: برخی این نگرانی را دارند که با تغییر دولت این قانون اجرا نشود اما آنچه که در قانون است و در قانون بودجه هم آمده است باتغییر دولت تغییر نمی کند و اجرا می شود.

نوبخت بیان کرد: دومین گام رو به روجلو سازمان برنامه و بودجه، اجرای مرحله دوم اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که   احکام آن صادر شده  است.

او ادامه داد: همچنین پیش نویسی لایحه دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان آماده است که به زودی با مصوبه دولت به مجلس تقدیم می شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص بحث رتبه بندی فرهنگیان تصریح کرد: درباره رتبه بندی فرهنگیان نیاز به دستورالعمل هستیم که این موضوع در لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس در حال بررسی است . اعتبارات آن تامین شده و هر زمان که لایحه تکمیل شد، پرداخت ها صورت می گیرد.

او در خصوص همسان سازی حقوق هیات علمی دانشگاه های علوم و علوم پزشکی گفت: قرار است جلسه ای با حضور مسئولان وزارت علوم وزارت بهداشت و سازمان برنامه در این خصوص شکل بگیرد . اعتبارات تامین شده به محض تعیین دستور العمل ، پرداخت ها از اول فروردین انجام می گیرد.

نوبخت تاکید کرد: امیدواریم در ماه های پایانی دولت اصلاحات اداری و نظام پرداخت ها را به پایان ببریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =