بورس یک روز پس از واریز نقدینگی به صندوق تثبیت قرمز شد!

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: علت اینکه امروز کلیت بازار چندان به خبر واریزمبلغ ۵۰ میلیون دلار از سوی بانک مرکزی به سمت صندوق تثبیت واکنش مثبت نشان نداد در اصل به سبب پایداری جو بی اعتمادی بین سهامداران حقیقی است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمدعلی احمد زاده اصل در تشریح جزئیات و بررسی واریز مبلغ ۵۰ میلیون دلار از بانک مرکزی به صندوق تثبیت بورس،اظهار کرد: ابهاماتی که امروز درخصوص واریز مبلغ ۵۰ میلیون دلار به حساب صندوق ثبیت بازار سرمایه به وجود آمد منشا آن را می توان در اصل مربوط به عدم شفافیت ها دانست، به سبب آنکه در حال حاضر مسئولان می گویند که واریزی صورت گرفته اما امروز تحرکی چندانی در سمت تقاضا  صورت نگرفته است.

او افزود: به نظر بنده وقتی رئیس هیئت مدیره صندوق تثبیت اذعان می کند که مبلغ ۵۰ میلیون دلار واریز شده باید آن را جدی بگیریم و تا حدودی به سخن ایشان اعتماد کنیم.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: اما اکنون لازم است که آقای صدرایی رئیس هیئت مدیره صندوق تثبیت بازار سرمایه بیاید و  بازگو کند که قرار است، مبلغ ۵۰ میلیون دلار چگونه به بازار سرمایه تزریق شود، یعنی قصد دارند مبلغ را به صورت خرد خرد واریز کنند یا آنکه به طور یکجا آن را به سمت بازار بیاورند.

این کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: علت اینکه امروز کلیت بازار چندان به خبر واریز مبلغ ۵۰ میلیون دلار از سوی بانک مرکزی به سمت صندوق تثبیت واکنش مثبت نشان نداد در اصل به سبب پایداری جو بی اعتمادی بین سهامداران حقیقی است.

احمد زاده اصل گفت: سهامداران باید کمی صبر کنند به سبب آنکه اثر بخشی بازار از ۵۰ میلیون دلار تا حدودی زمان می برد و  نگاه میان مدتی را می طلبد، امید می رود با واریز کل مبلغ  ۲۰۰ میلیارد دلار سبب به تعادل رسیدن  بازار سرمایه می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =