شلیک 190 راکت به سوی صهیونیست‌ها طی 12 ساعت

گروه‌های مقاومت فلسطین از صبح تا عصر دوشنبه و طی 12 ساعت دست کم 190 راکت و موشک به سوی شهرک‌های صهیونیستی شلیک کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که از  7 بامداد امروز تا 7 عصر، دست کم 190 راکت از غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی شلیک شده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، در حمله خمپاره‌ای مقاوت به سوی نظامیان صهیونیست اطراف غزه، دست کم یک نظامی مجروح شده است.

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام در پیامی هشدار آمیز به صهیونیست‌ها گفت: «دشمن جنایتکار صهیونیست طی ساعت‌های گذشته بمباران خانه‌ها و منازل مسکونی غیرنظامیان را افزایش داده است و بر این اساس به دشمن هشدار می‌دهیم در صورتی که بلافاصله بمباران خانه‌های مسکونی را متوقف نکند، ما بار دیگر بمباران تل آویو را از سرگرفته و آن را در تیررس موشک‌های خود قرار خواهیم داد».

ساعتی پیش در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزلی در مرکز غزه، یک فلسطینی و دخترش به شهادت رسیدند.در این حمله که در نزدیکی وزارت بهداشت غزه روی داد، دست کم 10 نفر مجروح شدند.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =