مراسم تقدیر از کارکنان روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

مراسم تقدیر از کارکنان روابط عمومی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان ها برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، مراسم تقدیر از کارکنان روابط عمومی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز «ارتباطات و روابط عمومی» با حضور دکتر علی سروری مجد مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی، محمد نقیب‌زاده معاون این مرکز و رضا همدانچی مدیرکل روابط عمومی عصر امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

 علی سروری مجد مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم با تقدیر و تشکر از مدیران و کارکنان روابط عمومی در استانها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور گفت: سرعت، دقت و اطلاع رسانی صحیح و دقیق از ویژگی های کارکنان شاغل در روابط عمومی است. روابط عمومی ها نقش بسیار مؤثری در بهبود وضعیت سازمان ها و انتقال نظرات مخاطبان درونی و بیرونی به مدیریت دانشگاه دارند.

وی با اشاره به سختی های کار روابط عمومی ها در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: کار روابط عمومی زمان و مکان ندارد و کارکنان این مجموعه باید در 24 ساعت شبانه روز به وظایف خود عمل کنند که جا دارد از زحمات همه آنها تقدیر کنم.

مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: همکاران حوزه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در شرایط سخت کشور همچون کرونا پا به پای مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی پیش رفتند و با اطلاع رسانی دقیق، به موقع و شفاف نقش آفرینی کردند. این همکاران در خارج از ساعات اداری و محیط کاری نیز وظایف محوله را به نحو احسن انجام دادند که جای تشکر دارد.

سروری مجد بر حساسیت و اهمیت کار روابط عمومی تأکید کرد و افزود: یکی از حساس ترین و مهم ترین وظایف روابط عمومی تولید محتواست که این کار باید با نهایت دقت و وسواس انجام شود.

در ادامه این مراسم چند تن از کارکنان روابط عمومی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه نظرات، پیشنهادت و دیدگاه های خود در حوزه روابط عمومی پرداختند.

در پایان این مراسم سروری مجد با اهدای لوح و هدایایی از زحمات کارکنان روابط عمومی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095953

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =