پیروانی: خیلی‌ها قصد ضربه زدن به پرسپولیس را دارند

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی‌ها می‌خواهند به پرسپولیس ضربه بزنند اما به جای برخی کارها بروند و خودشان را فوتبالی ارتقا دهند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، افشین پیروانی در مورد اتفاقات شهرآورد اظهار داشت: از هواداران عذرخواهی می‌کنم چون شب بازی است و باید تمرکز روی مسائل فنی باشد اما دوستان یکطرفه به قاضی رفتند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود هواداران حاضر در ورزشگاه پرسپولیسی بودند، تصریح کرد: زمانی که ما از تونل آمدیم پشت نیمکت استقلالی ها افراد زیادی بودند آنها بی احترامی کردند من هم جوابشان را دادم.

وی تصریح کرد: تنها طرفداران ما در ورزشگاه نبودند بلکه حریف هم هوادار در ورزشگاه داشت. مدیر حریف گفت ۵ نفر بودند در حالی که ۱۵ بلیت در جلسه هماهنگی به آنها اختصاص داده شده بود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در نیمه نخست ما انقدر از سوی آن افراد روی سکوها تحت فشار بودیم که بین دو نیمه به ناظر گفتم که اگر این افراد باشند ما بازی نخواهیم کرد.

وی در مورد اعتراض استقلالی‌ها به داوری گفت: مشکل تنها روی یک صحنه بحث بود که تشخیص آن سخت بود. در آن صحنه حتی نیمکت حریف هم معترض نشد. در بازی رفت بازیکن حریف باید اخراج می‌شد و یک پنالتی ما را هم نگرفتند. به جای این حرف‌ها باید بار فنی را بالا ببرید. ما بهتر بودیم و بازی را بردیم.

وی در مورد شادی گل آل‌کثیر که باعث شکایت استقلالی‌ها از این بازیکن شده، گفت: شادی گل عیسی را هر چه دیدم چیز خاصی نبود. باید به عیسی بگوییم که اگر گل زد اصلا شادی نکند. اگر قرار به محرومیت بود باید مسی، رونالدینیو، رونالدو، مولر محروم شوند. آنها باخت را توجیه می‌کنند و دلیل شکایت نیز همین مساله است.

پیروانی اضافه کرد: حریف چند هفته است برد نداشته اما به هوادار، داوری و شادی گل عیسی گیر داده است. برای اینکه فرار رو به جلو کنیم قشنگ نیست این صحبت‌ها مطرح شود.

وی در مورد اعتراض استقلالی‌ها به عدم صادر شدن رای کمیته انضباطی دیدار مقابل سپاهان پیش از شهر آورد تشریح کرد: مگر روز قبل از شهرآورد من را پنج میلیون جریمه نکردند؟ مگر بازیکنان استقلال که در فرودگاه هوادارنشان را زدند محروم شدند؟ کم کم بیایند برای فدراسیون تعیین و تکلیف کنند.

وی در رابطه با اینکه او مدعی شده بود فرد جنجالی را در دیدار با سپاهان نمی‌شناسد اما عکس‌های او در کاروان پرسپولیس و رختکن این تیم وجود دارد، گفت: عکسی که انداختید برای ۱۲ هفته پیش است. این برد پرسپولیس باعث ناراحتی خیلی‌ها شده است. این فرد هیچ سمتی در باشگاه ما ندارد. اگر لیست پرواز آمد و این فرد با ما بود ۱۰ هیچ به نفع شما.

وی در مورد اینکه چرا مدیرعامل پرسپولیس پاسخگو نیست، گفت: شما اجازه ندارید بگویید از ما چه کسی روی خط بیاید؟ مدیرعامل ما صبح تا شب کار می‌کند تا مشکل مالی را حل کند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: خیلی از تیم‌ها متحد شده‌اند تا ما را زمین بزنند.

وی در خصوص انتقادات صورت گرفته به یکی از وزرا به خاطر کری خوانی گفت: آقایان می‌آیند پیش داوری می‌کنند. مگر عضو شورای شهر که هیات مدیره تیم حریف است، نگفت جام اسنپی برایتان ارسال می‌کنیم؟ وزیر کری خوب خوانده اما بی احترامی به کسی نکرده است.

پیروانی گفت: این تیم پرسپولیس است و چهار سال قهرمان شده است. اسم هوادار پرسپولیس را نیاورید. نباید از کنار خیلی موضوعات به راحتی گذاشت. پرسپولیس می‌برد ناراحت نشوید.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: ما بردیم و حالا شانسی بوده یا هر چیز دیگری ما این بازی را بردیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =