جدایی هری کین از تاتنهام قطعی شد

به نظر می‌رسد هری کین درخواست خروج داده و به مدیران تاتنهام گفته قصد دارد در تابستان جاری این باشگاه را ترک کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ عملکرد نه چندان خوب اسپرز در یک سال اخیر باعث شده هری کین، ستاره گلزن و انگلیسی تاتنهام تصمیم به جدایی از این باشگاه بگیرد. علیرغم عدم تمایل مدیران تاتنهام به فروش این ستاره انگلیسی، باشگاه‌های انگلیسی منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی با مدیر برنامه هری کین در تماس بوده و ابراز تمایل کرده اند که این ملی پوش گلزن را به خدمت بگیرند.

مدیران تاتنهام پس از آنکه ژوزه مورینیو در اوایل فصل گذشته به عنوان جایگزین مائوریسیو پوچتینو منصوب شد، هری کین را متقاعد کردند تا برنامه‌های خود مبنی بر جدایی در تابستان سال گذشته را به تاخیر بیندازد. اما این فصل نیز شرایط تاتنهام چندان تعریفی نداشت و آنها فصل بعد در لیگ قهرمانان غایب خواهند بود.

تمایل خود هری کین ماندن در انگلیس و بازی در لیگ برتر است و او می خواهد آینده اش قبل از حضور در ترکیب تیم ملی انگلیس در جام ملت های اروپا در ماه ژوئن مشخص شود. البته پیش از این اخباری در مورد تمایل تیم های بزرگی چون رئال مادرید و بارسلونا نیز به جذب هری کین منتشر شده بود، احتمالا فصل بعد نیز شاهد ادامه دوران حضور این مهاجم ۲۷ ساله در لیگ برتر خواهیم بود. هری کین در حال حاضر با ۲۲ گل در رقابت‌های لیگ برتر در کورس گلزنان پیشتاز بوده و به نظر بسیاری در کنار رابرت لواندوفسکی بهترین شماره ۹ جهان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =