نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۰ اعلام شد

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش، نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۰ اعلام شد. داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از زمان برگزاری مصاحبه‌، به سایت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مراجعه کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای از اعلام نتایج اولیه دکتری ۱۴۰۰، خبر داد. در این اطاعیه آمده است؛ به اطلاع متقاضیانی که براساس کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۰ مجاز به انتخاب رشته گردیده و کدرشته محل‌های انتخابی خود را در درگاه اطلاع رسانی این سازمان ثبت کرده‌اند، می‌رساند کارنامه نتیجه انتخاب رشته متقاضیان از سه شنبه 28 اردیبهشت ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل مشاهده است.

از تمامی متقاضیانی که در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم هستنند، دعوت می‌شود باتوجه به نکات اعلام شده برای اطلاع از نحوه اقدام و زمان مصاحبه به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند.

منحصراً متقاضیانی می‌توانند نسبت به مراجعه به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای انجام مصاحبه اقدام کنند که کدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج نموده و حد نصاب نمره علمی لازم را مطابق کارنامه کسب کرده باشند.

متقاضیانی که براساس کارنامه منتشره در درگاه این سازمان در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم می‌باشند، لازم است مطابق با اطلاعیه دانشگاه های مربوط که از تاریخ چهارشنبه ۲۹/۰۲/۱۴۰۰ در درگاه اطلاع رسانی آنها منتشر می‌گردد به منظور انجام مراحل مختلف مصاحبه اقدام نمایند.

آن‌دسته از متقاضیانی که در مرحله ارزیابی تخصصی شرکت و در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی دوره روزانه آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۰ قرار گیرند، مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ نخواهند بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =