قایدی جایگزین ابراهیمی در الاهلی می‌شود

درخشش مهاجم استقلال در لیگ قهرمانان موجب شد تا یک روزنامه قطری از بازیکن شماره ۱۰ آبی‌پوشان به عنوان گزینه مورد نظر تیم فوتبال الاهلی این کشور به جای امید ابراهیمی یاد کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، لیگ قطر یکی از مقصدهای بازیکنان ایرانی به شمار می رود و هم اکنون چند بازیکنان مطرح و سرشناس کشورمان در لیگ ستارگان این کشور توپ می‌زنند. امید ابراهیمی، شجاع خلیل‌زاده، علی کریمی، پژمان منتظری و  روزبه چشمی از جمله بازیکنانی هستند که در سال‌های گذشته از لیگ برتر ایران به لیگ ستارگان قطر رفتند. 

بعد از شایعه امضای قرارداد محمدحسین کنعانی‌زادگان با تیم الاهلی، اکنون رسانه‌های قطری از مهدی قایدی مهاجم تیم استقلال تهران به عنوان یکی از گزینه‌های استخدام این تیم خبر می‌دهند.  

در جدیدترین اخبار منتشر شده در رسانه های قطر، روزنامه الشرق این کشور ادعا کرد که «امید ابراهیمی» یکی از ستاره‌های ایرانی این تیم به زودی از الاهلی جدا شده و به الوکره خواهد پیوست لذا مسوولان آن باشگاه برای جانشینی ابراهیمی به دنبال استخدام بازیکن شماره ۱۰ استقلال هستند.  

مهدی قایدی در چند سال گذشته یکی از ستاره های لیگ فوتبال ایران و لیگ قهرمانان بوده و سطح فنی خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =