پویش «اگر من رئیس‌جمهور ایران بودم» برگزار می‌شود

پویش «اگر من رئیس جمهور ایران بودم» توسط اداره کل تشکل‌های سیاسی-اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی برای تشکل‌های دانشجویی، دانشجویان، استادان و کارکنان این دانشگاه برگزار می‌شود. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،‌ پویش «اگر من رئیس جمهور ایران بودم» توسط اداره کل تشکل های سیاسی-اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود. تشکل‌های اسلامی، دانشجویان، استادان و کارکنان این دانشگاه می‌تواند در این پویش شرکت کنند. 

علاقمندان تا پنج تیرماه می‌توانند آثار خود را ارسال کنند و پنج مردادماه نتایج نهایی پویش اعلام خواهد شد.

نحوه شرکت در پویش
در این پویش هرکدام از شرکت‌کنندگان می‌توانند برنامه‌ها، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود را از منظر یک نامزد رئیس‌جمهوری در قالب  ویدئو کوتاه مطرح کنند. عملاً این ویدئوها نوعی از نطق انتخاباتی است که توسط هر یک از شرکت‌کنندگان بیان می‌شود.

این نطق انتخاباتی می‌تواند از نقطه نظر فرد شرکت‌کننده باشد تا دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را مطرح کند یا نطق انتخاباتی برای هر نامزد دیگری باشد که وی را شایسته ریاست جمهوری می‌داند.

گفتنی است اگر این فعالیت در قالب کار گروهی انجام گیرد و با مشارکت جمعی تولید شود، نتیجه بهتری خواهد داشت و امتیاز بالاتری لحاظ می‌شود.

هر شرکت‌کننده در این پویش می‌تواند ویدئوی تولید شده خود را به درگاه اینترنتی معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد دانشگاهی و یا درگاه اینترنتی اداره کل تشکل‌های اسلامی-سیاسی  به آدرسhttps://farhangi.iau.ir/tashakol ارسال کند. همچنین شرکت کنندگان می‌توانند ویدئو تولیدی خود را در صفحات مجازی با هشتک‌های « اگرمن رئیس جمهور ایران بودم» و «دانشگاه آزاد اسلامی» و نشانه‌گذاری(تگ کردن) صفحه tashakkol_iau@ منتشر کند.

ارزیابی و داوری آثار پویش

ارزیابی اولیه آثار دریافتی شرکت کنندگان، توسط اداره کل تشکل‌های اسلامی-سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی انجام خواهد شد. داوری نهایی آثار، پس از پایان مهلت دریافت آثار در پنج تیر ماه، توسط هیئت‌ داورانی متشکل از دانشجویان و استادان این دانشگاه انجام خواهد شد.
در نهایت نیز به آثار برگزیده، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
 
شرکت کنندگان باید توجه داشته باشد که زمان ویدئوها باید حداکثر، پنج دقیقه باشد و نیازی به ویدئوی حرفه‌ای و با دوربین فیلم‌برداری نیست؛ می‌توان از ظرفیت موبایل استفاده کرد. همچنین حتماً ویدئوها باید به‌صورت افقی ضبط شده و کیفیت صدا و تصویر مناسبی داشته باشند.

شاخص‌های داوری آثار

هیئت داوران برای امتیاز دهی به آثار ملاک‌هایی مانند رعایت قواعد فن بیان و گویایی کلام، استفاده از پشت زمینه و صوت جذاب و مرتبط، رعایت ادب و اخلاق انتخاباتی، جذاب بودن و انگیزشی بودن و توانایی در انتقال احساس و معنا، طبقه‌بندی موضوعات و ارائه متنوع مطالب، نقد صحیح نسبت به سیاست‌ها و برنامه‌های نادرست، ارائه راهکار و راه‌حل برای مسائل، توجه به مسائل ملی، بومی و منطقه‌ای، توجه به مبانی انقلاب اسلامی و کار گروهی و جمعی را در نظر خواند گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096004

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =