بندرعامری به دنبال سورپرایز پرسپولیس

دور یک هشتم پایانی جام حذفی ایران، با انجام چهار مسابقه به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)- محمدمعین ملکی؛ در چارچوب دور یک هشتم جام حذفی، امروز و فردا چهار مسابقه برگزار می‌شود تا تکلیف هشت تیم پایانی این رقابت‌ها مشخص شود.

یک هشتم پایانی

چهار دیدار این مرحله روز نهم اردیبهشت ماه برگزار شد و تیم های سپاهان،گل گهر،ملوان و خیبر خرم آباد پیش از این صعود خود را به جمع ۸ تیم پایانی مسجل کرده اند. همچنین چهار دیدار دیگر این مرحله که به علت حضور چهار نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده بود، امروز و فردا برگزار میشود تا چهره ۸ تیم پایانی جام حذفی مشخص شود.

شاهین بندرعامری - پرسپولیس

در یکی از دیدارهای یک هشتم پایانی جام حذفی، امروز و از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه، تیم گمنام شاهین بندر عامری در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر پذیرای پرسپولیس خواهد بود. شاهین بندر عامری با حذف استقلال ملاثانی در ضربات پنالتی و پرسپولیس با شکست مس نوین کرمان راهی این مرحله شدند.

آشنایی با شاهین بندر عامری

شاهین بندر عامری تنها تیم لیگ دسته دو کشور محسوب می‌شود که در این مرحله حضور پیدا کرده است. شاگردان رضا نظرزاده بازیکن سالهای نه چندان دور فوتبال بوشهر، با ۲۸ امتیاز و یک بازی کمتر پشت سر مس شهر بابک، نفت امیدیه و اترک بجنورد در جایگاه چهارم گروه ب لیگ دسته دو قرار دارند. در لیگ دسته دوم تیم های صدرنشین هر گروه مستقیم به لیگ یک صعود میکنند و تیم های دوم هر گروه، راهی پلی آف میشوند. بوشهری ها اگرچه شانس زیادی برای سر گروهی در گروه ب ندارند اما از شانس خوبی برای دوم شدن و رسیدن به پلی آف برخوردار هستند. آنها در شش بازی پایانی خود دو برد، دو تساوی و دو شکست کسب کرده‌اند و در آخرین دیدار خود موفق به شکست پاس همدان شده‌اند.

پرسپولیس و پنج مصدوم

پس از قطعی شدن غیبت شهریار مغانلو، امید عالیشاه و سیامک نعمتی در این دیدار به دلیل مصدومیت، با صلاحدید کادر فنی محمدحسین کنعانی زادگان و کمال کامیابی نیا نیز به دلیل مصدومیت جزئی، در این دیدار سرخ ها را همراهی نخواهند کرد تا برای بازی سوم خرداد مقابل ذوب آهن در شرایط بهتری قرار بگیرند.

در ادامه بازی‌های این مرحله فردا قشقایی شیراز میزبان فولاد است، استقلال در آزادی پذیرای ذوب آهن خواهد بود و آلومینیوم در اراک به مصاف تراکتور خواهد رفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =