شایعه برکناری مجیدی و خنده سرمربی لیگ برتری

در روزهای اخیر شایعاتی در خصوص پایان همکاری باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی در پایان فصل و مذاکره با جانشین او در محافل خبری شنیده می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در روزهای اخیر شایعاتی در خصوص پایان همکاری باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی در پایان فصل و مذاکره با جانشین او در محافل خبری شنیده می‌شود. البته این خبرها از طرف باشگاه به شدت تکذیب شده، ولی ظاهرا هر چه پیشتر می‌رویم این شایعات بیشتر رنگ واقعیت به خود می‌گیرد.

مجیدی قبل از دربی به‌ سیم آخر زد
فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری بعد از بازی با پرسپولیس با انتقاد از دخالت افراد مسئول در وزارت ورزش و جوانان در امور باشگاه استقلال گفت: «خواستیم مسئول رسانه باشگاه را عوض کنیم، گفتند شخصی به نام «مبین» در وزارت ورزش مخالف است! او چه کاره است که درباره امور باشگاه استقلال نظر می‌دهد؟!» احتمالا این حمله مستقیم مجیدی به وزارت ورزش منشا شایعات اخیر می باشد.

اولتیماتوم فرهاد به وزارت ورزش
فرهاد مجیدی با ادعای اینکه دلال ها در چند فصل اخیر تیم را بسته اند مدعی شد که فصل آینده خودش تیم را خواهد بست و اجازه دخالت به هیچ کس را نخواهد داد. او با این صحبت به وزارت ورزش اولتیماتوم داد که دیگر اجازه دخالت در امور استقلال را به آنها نخواهد داد. تا کنون هیچ مقام مسئولی در وزارت ورزش نسبت به صحبت های مجیدی موضع مشخصی نگرفته که همین مسئله به شایعات بیشتر دامن می‌زند.

خبری از دستیار ایتالیایی نیست
مجیدی در کنفرانس بعد از دربی خبر از مذاکره با یک دستیار ایتالیایی داد که تا چند روز آینده وارد ایران خواهد شد. البته به دلیل منع استخدام مربی خارجی بنابر بر گفته های مجیدی، قرار شده این مربی ایتالیایی به عنوان مشاور در خدمت استقلال باشد. حال شنیده می شود باشگاه به مجیدی گفت که بودجه کافی برای جذب مربی مورد نظر او را ندارد که باعث ناراحتی شدید فرهاد شده است. البته مددی امروز گفته که مشکلات استخدام این مربی برطرف خواهد شد.

پنجره ای که هنوز باز نشده است
حدود دو هفته پیش در خبر ها داشتیم که پنجره نقل و انتقالات استقلال به دلیل شکایت لکیچ دستیار فصل گذشته مجیدی بسته شده است. قاعدتا طلب این مربی نمی تواند آن چنان مبلغ زیادی باشد که پرداخت آن خارج از عهده باشگاه باشد. اما از پرداخت همین مبلغ ناچیز هم به دلایل نا مشخص امتناع می شود.

عدم توجه به مشکلات مالی بازیکنان و کادر فنی
 فرهاد مجیدی توانست در آسیا به خوبی تیم را هدایت کند. استقلال به عنوان صدرنشین از گروه مرگ به عنوان تنها تیم صعود کننده، موفق شد به دور بعد راه یابد. اما پس از بازگشت تیم آنچنان که باید و شاید از تیم حمایت نشد. مجیدی در این مدت بارها از اوضاع مالی تیم گلایه کرده است.
 
 مجیدی از ابتدا حمایت نشد
 از ابتدای حضور مجیدی اتفاقات ریز و درشتی برای او رقم خورد که از آن جمله ناتوانی باشگاه باشگاه در جذب قاسمی نژاد بود که به یک مینی سریال طنز تبدیل شد.

خبر اخراج مجیدی به شهرستان هم رسیده
نکته با مزه اینکه خبر برکناری مجیدی تا شهرستان هم رسیده است. گویا روز گذشته یکی از اعضای کادر فنی یکی از تیم‌های لیگ برتری که سابقه حضور در استقلال را دارد، سر تمرین تیمش با خنده و کنایه این خبر را نقل کرده‌اند که چند بازیکن این را شنیده اند.

با مرور وقایع اخیر استقلال بیشتر متقاعد می‌شویم که پروژه ای برای اخراج مجیدی در حال کلید خوردن است. این پروژه با دو باخت پیاپی که نصیب استقلال شد با قوت بیشتری در حال اجراست. با ناکامی احتمالی استقلال در بازی حذفی مقابل ذوب آهن، یا ادامه ناکامی در لیگ این بازی وارد فاز جدی تری خواهد شد. با وجود به اینکه ماه‌های پایانی دولت را می‌گذرانیم اما این کابینه تا شهریور ماه یعنی تا پایان فصل نقل و انتقالات فصل بعد سر کار است. به همین دلیل شاید وزارت ورزش تا پایان فصل هم صبر نکند و با دلسرد کردن فرهاد و سنگ اندازی در کار او کاری کند که خود او عطای کار در استقلال را به لقایش ببخشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =