«فلیک» به نیمکت بارسلونا نزدیک شد

براساس گزارش رادیو راک‌وان کاتالونیا، رییس باشگاه بارسلونا با «هنسی فلیک» آلمانی به منظور نشستن روی نیمکت آبی اناری‌ها و جانشینی «رونالد کومان» تماس برقرار کرده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فلیک ۵۶ ساله گزینه پیشتاز به دست گرفتن سکان هدایت کاتالان‌ها در فصل آینده محسوب می‌شود؛ رادیو راک‌وان مدعی شده است که «خوان لاپورتا» با سرمربی سابق باشگاه بایرن مونیخ تماس گرفته و این استدلال را مطرح کرده است که چرا فلیک نباید پیشنهاد فدراسیون فوتبال آلمان را برای حضور روی نیمکت تیم ملی این کشور بعد از رقابت های یورو ۲۰۲۰ قبول کند؟!

پیوستن احتمالی مرد آلمانی همچنین روی تداوم حضور برخی از بازیکنان کهنه کار بارسا در نیوکمپ تاثیرگذار خواهد بود که از جمله آنها می‌توان به بوسکتریال پیکه، آلبا و سرخی روبرتو اشاره کرد.

هنوز مشخص نیست که «لیونل مسی» چه مسیری را انتخاب خواهد کرد.

لاپورتا اوایل هفته جاری مدعی شد که بارسلونا به پایان یک «چرخه» رسیده و از تمایل خود برای ساختن تیمی جنگجو برای لیگ قهرمانان خبر داد.

جمله «پایان یک چرخه» قطعا به طور مستقیم به بازیکنان نزدیک به مسی اشاره دارد و نکته متناقض در مورد این اظهارنظر این است که لاپورتا هنوز برای حفظ کاپیتان آرژانیتنی تیمش در تقلا است؛ ستاره‌ای که بارسا عمده افتخارات دو دهه اخیرش را مدیون او است.

کد خبر: 1096224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =