عباسپور، نوربخش، مختاری و قنبری درخشیدند

چهل و یکمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی امروز در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)- محمدمعین ملکی؛ چهل و یکمین دوره کشتی فرنگی جام تختی از ساعت ۱۰ صبح روز گذشته با حضور تنها سه کشتی گیر خارجی آغاز و شب گذشته با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

۵۵ کیلوگرم؛ عباسپور قهرمان قاطع

در نیمه نهایی این وزن محمدهادی شعبانی ۹ بر ۸ احمدرضا ناصرپور را برد و سجاد عباسپور ۸ بر صفر محمد حسینوند پناهی را از پیش رو برداشت. احمدرضا ناصرپور با شکست محمد دانیالی و محمد حسینوند پناهی با برتری مقابل مهرگان جهانگیری به مدال برنز رسیدند. همچنین در فینال این وزن سجاد عباسپور با برتری قاطع ۱۲ بر ۱ از سد محمدهادی شعبانی گذشت و قهرمان مسابقات شد.‌سجاد عباسپور در این وزن قاطعانه قهرمان شد.

۶۰ کیلوگرم

در نیمه نهایی این وزن امید آرامی ۸ بر صفر علیرضا کارگر را شکست داد و مهرداد مردانی ۹ بر ۲ از سد عارف محمدی گذشت. در دیدارهای رده بندی این وزن، پویا ناصرپور به دلیل عدم حضور عارف محمدی روی تشک و امیرمحمد بارمحمدزهی با شکست علیرضا کارگر به مدال برنز مشترک رسیدند. در فینال مسابقات این وزن مهرداد مردانی ۵ بر ۲ امید آرامی را شکست داد و قهرمان شد.

۶۳ کیلوگرم؛ عبدولی شکست خورد

در مسابقات نیمه نهایی این وزن محمد نوربخش، آرمین محب ثابت را ضربه فنی کرد و سامان عبدولی ۸ بر صفر از سد حسین عباسی گذشت. در دیدارهای رده بندی رضا مردی با شکست حسین عباسی و آرمین محب ثابت با شکست ارمک کانیبک اولو از قرقیزستان به مدال برنز رسیدند. در مسابقه پایانی این وزن محمد نوربخش با پیروزی ۵ بر ۱ مقابل سامان عبدولی قهرمان شد و عملکرد درخشانی از خود بر جای گذاشت.

۶۷ کیلوگرم؛ فینال برابر

در نیمه نهایی این وزن، محمدجواد رضایی ۳ بر ۱ کرامت عبدولی را شکست داد و محمد الیاسی ۵ بر ۴ از سد علی ذکایی مهر گذشت. در دیدارهای رده بندی ۶۷ کیلوگرم، امین بذرگر با شکست علی ذکایی مهر و سعید ارجمندی با ضربه کردن کرامت عبدولی به مدال برنز مشترک رسیدند. در دیدار پایانی این وزن محمد الیاسی در یک دیدار نزدیک و به دلیل کسب امتیاز پایانی موفق شد با نتیجه یک بر یک محمدجواد رضایی را شکست دهد و قهرمان شود.

۷۲ کیلوگرم؛ محمدرضا مختاری درخشید

در نیمه نهایی این وزن، محمدرضا مختاری ۹ بر صفر علی ارسلان را شکست داد و ابوالفضل زینتی رفاه ۸ بر ۲ سعید شاهرخی را شکست داد. در دیدارهای رده بندی این وزن، علی ارسلان به دلیل حاضر نشدن امیر حسین حاجی پور و محمد غلامی با شکست سعید شاهرخی به مدال برنز رسیدند. در فینال این وزن، محمدرضا مختاری ۹ بر صفر ابوالفضل زینتی رفاه را شکست داد و مقتدرانه قهرمان شد.

۷۷ کیلوگرم؛ پرهام قنبری حرف اول را زد

در نیمه نهایی پرهام قنبری موفق به ضربه کردن عظیم گرمسیری شد و علیرضا مهمدی ۵ بر ۴ حمیدرضا جعفری را شکست داد. در دیدارهای رده بندی، عارف حبیب الهی با شکست حمیدرضا جعفری و محمد آذرم دخت به دلیل حاضر نشدن عظیم گرمسیری به مدال برنز مسابقات رسیدند. در دیدار پایانی این وزن پرهام قنبری ۸ بر صفر علیرضا مهمدی را شکست داد و قهرمان شد. پرهام قنبری در این رقابتها خوش درخشید.

۸۲ کیلوگرم؛ محمودی در قامت یک فینالیست

در نیمه نهایی ۸۲ کیلوگرم، یاسین یزدی ۱۶ بر ۴ محمدحسین جلالی را شکست داد و رسول گرمسیری ۷ بر ۲ از سد محمدحسین محمودی گذشت. در دیدارهای رده بندی این وزن، محمدحسین محمودی با شکست سامان نجم سهیلی و مهران سعادتی فر با شکست محمدحسین جلالی به مدال برنز رسیدند. در فینال این وزن، رسول گرمسیری ۱۱ بر صفر باسین یزدی را شکست داد و قهرمان شد.

۸۷ کیلوگرم؛ طاهری قادریان را برد

در نیمه نهایی ۸۷ کیلو، یوسف قادریان ۱۲ بر صفر مهدی ابراهیمی را شکست داد و رامین طاهری ۱۱ بر ۸ از سد بهزاد نقیب گذشت. در رده بندی این وزن، آرشام بهرام زاده با شکست بهزاد نقیب و سامان عزیزی با شکست مهدی ابراهیمی به مدال برنز مشترک رسیدند. در فینال این وزن، رامین طاهری ۵ بر ۱ یوسف قادریان را شکست داد و قهرمان شد.

۹۷ کیلوگرم؛ علیزاده در فینال ضربه شد

در نیمه نهایی ۹۷ کیلو، مهدی فلاح ۷ بر ۲ وحید دادخواه را شکست داد و آرمان علیزاده ۱۱ بر ۳ داود فلاحی را از پیش رو برداشت. در رده بندی، مرتضی القوسی با شکست وحید دادخواه و محمد یگانه با شکست داود فلاحی به مدال برنز مشترک مسابقات رسیدند. در فینال، مهدی فلاح موفق شد با ضربه فنی آرمان علیزاده را شکست دهد و قهرمان شود.

۱۳۰ کیلوگرم؛ مهدی زاده نظری را شکست داد

در نیمه نهایی این وزن پارسا نظری ۵ بر صفر مهدی زود آشنا را شکست داد و بهنام مهدی زاده ۶ بر ۳ از سد سعید حسین پور گذشت. در رده بندی، امیرمحمد بیات با شکست سعید حسین پور و مهدی زودآشنا با شکست نوید پارسایی به مدال برنز مشترک مسابقات رسیدند. در دیدار پایانی ۱۳۰ کیلوگرم، بهنام مهدی زاده در یک دیدار نزدیک و حساس ۳ بر ۲ از سد پارسا نظری گذشت و قهرمان شد.

مسابقات کشتی آزاد جام تختی از ساعت ۱۰ صبح امروز در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =