کلیات لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش تصویب شد

سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون به تصویب رسیده و تلاش داریم این لایحه تا پیش از پایان دولت در مجلس تصویب شود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات لایحه رتبه بندی معلمان در این کمیسیون گفت: با هیئت رئیسه مجلس هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا هر چه سریعتر این لایحه به صحن علنی مجلس ارجاع شود.

وی با بیان اینکه قرار است این لایحه به صورت دو شوری در مجلس بررسی شود، ادامه داد: ۱۰ روز به نمایندگان فرصت داده شده تا نظرات و پیشنهادات خود را درباره لایحه رتبه بندی معلمان اعلام کنند.

نماینده همدان در مجلس درباره اینکه چرا تصمیم گرفته شده است این لایحه به صورت دو شوری بررسی شود گفت: اگر تا پایان دولت فعلی این لایحه به تصویب مجلس نرسد در دولت بعدی باید لایحه ارجاع شود که نمایندگان می‌خواستند این اتفاق نیفتد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه حدود ۱۰ سال است که فرهنگیان منتظر اجرای این لایحه هستند، اظهارکرد: تمام تلاش مجلس این است که تا قبل از پایان دولت فعلی این لایحه در صحن علنی پارلمان به تصویب برسد و اوضاع فرهنگیان سر و سامان پیدا کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =