شورای نگهبان تحت فشار جریان‌های سیاسی از تصمیمات قانونی خود عدول نکند

۱۵ تشکل دانشجویی خطاب به دبیر شورای نگهبان اعلام کردند: شورای نگهبان تحت فشار جریان های سیاسی از تصمیمات قانونی خود عدول نکند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)‌، ۱۵ تشکل دانشجویی خطاب به آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان اعلام کردند: شورای نگهبان تحت فشار جریان های سیاسی از تصمیمات قانونی خود عدول نکند.

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مرحله تایید صلاحیت‌های داوطلبان رسیده است و اکنون وظیفه‌ای خطیر بر گردن اعضای محترم شورای نگهبان است که تصمیمات آن‌ها می‌تواند بر سرنوشت کشور و ملت ایران تا سال‌ها تاثیرگذار باشد.

در این نامه مطرح شد: اکنون شاهد هستیم که برخی افراد و جریان‌های سیاسی قصد دارند جایگاه شورای نگهبان را تضعیف کرده و با ایجاد فضای تخریب و فشار کاری کنند که شورای نگهبان در اجرای قانون اغماض به خرج دهد. افرادی که بسیاری از شرایط تایید صلاحیت را ندارند و خودشان نیز به این موضوع واقف هستند، بی محابا در انتخابات ثبت نام می‌کنند تا پس از رد صلاحیت، به شورای نگهبان حمله کنند و اعتبار آن را خدشه دار سازند. در این میان عده‌ای حتی علنا پیش از اعلام نتایج، برای شورای نگهبان خط و نشان کشیده که در صورت ردصلاحیت، انتخابات را قبول نداشته و در آن شرکت نخواهند کرد.

در بخش پایانی این نامه خاطرنشان شده است: ما دانشجویان ضمن حمایت از تصمیمات شورای نگهبان و لازم الاتباع دانستن آن‌ها درخواست داریم که اعضای این شورا به هیچ وجه از تصمیمات قانونی خود عدول نکنند و به قانون اساسی پایبندی حداکثری داشته و تسلیم هجمه‌ها و فشارهای سیاسی هیچ یک از جریان‌ها نشوند و با توکل بر خدا در صیانت از اصول و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی بکوشند. از خداوند متعال برای شما و اعضای محترم شورای نگهبان، توفیق در انجام وظیفه را خواستاریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =