4 خرداد؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

ثبت‌نام از داوطلبان به‌منظور شرکت در مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا روز سه‌شنبه مورخ ۴ خردادماه ادامه دارد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ آن دسته از داوطلبان راه‌یافته به مرحله مصاحبه علمی به‌منظور شرکت در مصاحبه لازم است با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی به آدرس  www.azmoon.org   نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. این ثبت‌نام تا سه‌شنبه ۴ خردادماه ادامه دارد.

آن دسته از مربیان رسمی (قطعی یا آزمایشی) شاغل در مؤسسات آموزش عالی کشور و دستگاه‌های اجرایی به‌جز دانشگاه آزاد اسلامی که خود را متقاضی استفاده از سهمیه مربیان اعلام کرده‌اند لازم است مدارک لازم به‌منظور بهره‌مندی از این سهمیه شامل موافقت دانشگاه یا موسسه محل خدمت و آخرین حکم کارگزینی خود را در زمان ثبت‌نام به‌منظور مصاحبه بارگذاری کنند.

مربیان رسمی (قطعی یا آزمایشی) دانشگاه آزاد اسلامی نیازی به بارگذاری این مدارک نخواهند داشت. استعلام وضعیت مربیان دانشگاه آزاد اسلامی از مرکز جذب و امور هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی انجام خواهد شد.

مصاحبه علمی داوطلبان آزمون دکتری تخصصی در سال جاری به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد و زمان و نحوه دریافت برگه اطلاعات کاربری به‌منظور شرکت در مصاحبه مجازی پس از اتمام ثبت‌نام طی اطلاعیه جداگانه‌ای منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096446

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =