آغاز فصل جدید تئاتر در تماشاخانه های تهران

هم اکنون ۹ تماشاخانه در تهران فعال و میزبان مخاطبان تئاتر هستند و از پنج‌شنبه و جمعه گذشته نیز چند گروه روی صحنه رفته‌اند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، همزمان با بازگشایی سالن‌های تئاتر بسیاری از گروه‌های نمایشی اجرای آثار خود را در صحنه‌های مختلف آغاز کرده‌اند و برخلاف سال گذشته که تماشاخانه‌ها تعطیل بودند امسال رونق بازار تئاترها در حال افزایش است.هم اکنون ۹ تماشاخانه در تهران فعال و میزبان مخاطبان تئاتر هستند و از پنج‌شنبه و جمعه گذشته نیز چند گروه نمایشی روی صحنه رفته‌اند.

تئاتر شهر: نمایش «جنگ و صلح» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی میثم یوسفی از ۳۰ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در سالن چهارسو این مجموعه با بازی شاهین علایی‌نژاد، مهناز غمخوار، محمد صمدی، مصطفی ایزدی، پریسا فلاح‌زاده، مرتضی حقی، هومن قاسم‌خانی، هانیه مهرافزون و زهرا دوستی روی صحنه است.

نوفل لوشاتو: این تماشاخانه از ۳۰ اردیبهشت میزبان نمایش «مرز» نوشته حمیدرضا اسدزاده به کارگردانی و ایفای نقش امید اولیایی است.

تماشاخانه استاد مشایخی: این مجموعه از دیروز ساعت ۲۰ میزبان نمایش «گناه» نوشته و کار بهار اشکوری است. شقایق حق‌نظری، مجتبی ترکمان، امیرحسین سیداسماعیل، علی حقیقت، حسین درخشان و نازنین بیوک در این نمایش ایفای نقش دارند.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1096492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =