راز بقا در گرو قتل ال چولو

هفته پایانی لالیگا امشب به صورت همزمان از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار میشود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدمعین ملکی؛ هفته پایانی لالیگا در حالی امشب به صورت همزمان برگزار میشود که تکلیف تیم قهرمان لالیگا و تیم های سقوط کننده هنوز مشخص نشده است.

یک گلوله و دو تفنگ

اتلتیکومادرید با ۸۳ امتیاز صدرنشین لالیگا محسوب میشود و رقیب همشهری را در فاصله دو امتیازی خود میبیند. سرخپوست ها در شرایطی امشب در خوزه زوریلا به مصاف وایادولید قعرنشین خواهند رفت که برای کسب عنوان قهرمانی نیاز به هر سه امتیاز این دیدار دارند. در طرف مقابل شاگردان سرجیو با شکست و حتی مساوی مقابل اتلتیکومادرید قطعا به دسته پایین تر سقوط خواهند کرد. بنابراین وایادولید برای زنده نگه داشتن شانس بقا در لالیگا نیاز به پیروزی مقابل روخی بلانکوس دارد. باید منتظر ماند و دید در پایان این گلوله از تفنگ کدام تیم شلیک خواهد شد و رویای کدام تیم بر باد خواهد رفت.

کابوس فصل بی جام

رئال مادرید با ۸۱ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد و در صورتیکه اتلتیکو در بازی امشب مقابل وایادولید امتیاز از دست دهد، کهکشانی ها این فرصت را خواهند داشت که با برتری مقابل ویارئال قهرمان لالیگا شوند، در غیر این صورت غول مادرید پس از حذف از جام حذفی و لیگ قهرمانان، فصل را بدون جام به اتمام میرساند. آخرین بار کهکشانی ها در سال ۲۰۱۵ با هدایت کارلو انچلوتی فصل را بدون فتح جام به اتمام رسانده بودند.

بارسلونا و هیچ

شاگردان رونالد کومان در حالی امشب مهمان ایبار خواهند بود که شانسی برای قهرمانی ندارند و صعود خود را به لیگ قهرمانان مسجل کرده اند. بارسلونا اینک با ۷۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و سویا را در فاصله دو امتیازی خود میبیند. بنابراین بارسلونا در بازی امشب تنها برای تثبیت جایگاه سومی به میدان خواهد رفت.

اوج هیجان در قعر جدول

دو تیم هوئسکا و الچه با ۳۳ امتیاز، وایادولید با ۳۱ امتیاز و ایبار با ۳۰ امتیاز چهار تیم قعرنشین لالیگا به شمار میروند و خطر سقوط به دسته پایین تر هر چهار تیم را تهدید میکند. بنابراین هر یک از این چهار تیم برای ماندن در لالیگا به مصاف رقبا خواهند رفت و نکته قابل توجه این است که هر چهار تیم در هفته پایانی به مصاف تیم های بالانشین جدول میروند. ایبار به مصاف بارسا میرود، وایادولید پذیرای اتلتیکو خواهد بود و هوئسکا و الچه به ترتیب به مصاف والنسیا و بیلبائو خواهند رفت.

با برگزاری بازی های امشب تکلیف تیم قهرمان و تیم های سقوط کننده به دسته پایین تر مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =