رجز خوانی «گانتس» بعد از شکست در جنگ غزه

«بنی‌گانتس» بعد از شکست در جنگ ۱۱ روزه و برای جلوگیری از شدت انتقادات داخلی و فرو نشاندن خشم اعتراضات به نحوه عملکرد وی در مدیریت جنگ تهدید به اشغال غزه کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی سخنانی که نشان از شکست و ناتوانی این رژیم در جنگ 11 روزه علیه گروههای مقاومت اسلامی فلسطین دارد، گفت «اگر روزی مجبور شویم، غزه را اشغال کنیم، این کار را خواهیم کرد».

گانتس در عین حال تأکید کرد که «اسرائیل اجازه شلیک موشک‌ها یا بالن‌های انفجاری از نوار غزه را بعد از پایان عملیات نظامی با گروه‌های فلسطینی نخواهد داد».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنان بر ترور رهبران حماس تاکید کرد و گفت: «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس و «یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی این جنبش در نوار غزه، همچنان جزو اهداف اسرائیل هستند».

اذعان صهیونیست‌ها به شکست طرح ترور «محمد ضیف»

پایگاه اینترنتی شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: تلاش برای یافتن و ترور محمد ضیف فرمانده کل گردان‌های قسام دلیل اصلی طولانی‌شدن مدت جنگ علیه غزه بود اما این تلاش‌ها در نهایت بی‌نتیجه بود و طرح ترور ضیف شکست خورد.

بمباران برج‌های غزه پس از ناکامی در متوقف کردن حملات راکتی مقاومت

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خلبان یکی از جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی که در بمباران برج‌های مسکونی در غزه در حمله اخیر مشارکت داشته، اذعان کرد که بمباران این برج‌ها راهی برای تخلیه ناامیدی آن‌ها پس از ناکامی در متوقف کردن حملات راکتی مقاومت بوده است.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی با گروهی از خلبانان اسرائیلی که در بمباران 9 برج مسکونی در غزه از جمله دفاتر برخی رسانه‌ها مشارکت داشتند، به گفتگو پرداخته است.

یکی از این خلبان‌ها که شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی تنها به ذکر حرف اول اسمش "د" اشاره کرده، اذعان کرد که حملات علیه نوار غزه بسیار شدید و گسترده بوده است. وی گفت: ما چند تُن مهمات و آتش روی غزه ریختیم و کسی در این شکی ندارد.

وی درباره احساس خود و دیگر خلبانان اسرائیلی گفت: زمانی که برای اجرای حملات خارج شدیم، این احساس را داشتم که بمباران برج‌ها تنها راه تخلیه ناامیدی ما از اتفاقات رخ داده و موفقیت گروه‌های فلسطینی در ادامه لگدمال کردن ما است.

وی گفت: ما موفق نشدیم شلیک موشک‌ها را متوقف کنیم و نتوانستیم به فرماندهان آنها صدمه بزنیم به همین خاطر، به بمباران برج‌ها روی آوردیم.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1096586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =