نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد

سخنگوی هیئت رئیسه سال نخست مجلس از دیدار ویدئوکنفرانسی نمایندگان پارلمان با رهبری در روز پنجشنبه این هفته خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در تشریح مصوبات نشست امروز هیئت رئیسه پارلمان گفت: روز پنجشنبه دیدار ویدئو کنفرانسی نمایندگان با مقام معظم رهبری به مناسبت سالگرد آغاز به کار مجلس یازدهم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مقرر شد انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌ها مطابق ماده ۶۰ آئین نامه داخلی یک سال پس از انتخابات سال قبل همان کمیسیون برگزار شود.

فرهنگی اظهار کرد: همچنین سه شنبه و چهارشنبه به جز معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و مهمانان، دعوت شده برای اظهار نظر در صحن علنی، معاونان‌پارلمانی و سایر مدیران دولتی حضور نخواهند داشت.

سخنگوی هیئت رئیسه پارلمان در سال یازدهم بیان کرد: مقرر شده روز سه شنبه جز دفاتر ملاقات نمایندگان و مدعوین کمیسیون‌ها از سایر ترددهای مجلس منع شود.

وی تصریح کرد: ثبت نام برای داوطلبی عضویت در هیات رئیسه مجلس، از ساعت ۱۸ روز سه شنبه تا ساعت ۸ صبح چهارشنبه، با تحویل نامه کتبی به دبیرخانه دفتر هیات رئیسه انجام و رای گیری برابر اعلام قبلی به صورت الکترونیکی و در صحن مجلس خواهد بود.

این نماینده مجلس یازدهم گفت: پس از این، در مورد فرصت ثبت نام برای موافقت و مخالفت با کلیات طرح‌ها و لوایح و سایر موارد مشابه، از زمان قرارگرفتن در دستور هفتگی تا آغاز ورود به کلیات ادامه داشته و پس از ورود به کلیات قرعه کشی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =