سرایا القدس: جهاد و مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی ادامه دارد

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین خطاب به رژیم صهیونیستی تاکید کرد که جهاد و مقاومت تنهاترین و بهترین گزینه برای پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای ضمن برشمردن موفقیت‌های جهادی خود در نبرد سیف القدس تاکید کرد که نبرد با دشمن صهیونیستی ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری العهد، در این بیانیه خطاب به رژیم صهیونیستی آمده است: درسی که از مجاهدین ما گرفته‌اید، اولین ضربه بود و آنچه پنهان است، بیشتر است و دیگر اینکه توقف تجاوز به معنای پایان جنگ نیست.

سرایا القدس تاکید کرد: ما همچنان گزینه جهاد و مقاومت را  به عنوان تنها و بهترین گزینه در رویارویی با استکبار صهیونیستی به کار می‌گیریم.

 در این بیانیه آمده است که سرایا القدس در عملیات سیف القدس ۲۰ نفر از فرماندهان و رزمندگان خود را از دست داد اما شهرهای اشغالی الخضیره، قدس، تل آویو و دیگر شهرهای سرزمین‌های اشغالی را با صدها فروند موشک از جمله موشک القاسم و بدر 3 هدف گرفت و یک جیپ نظامیان صهیونیست را هم با یک موشک کورنت هدف گرفت.

سرایا القدس تاکید کرد که نبرد سیف القدس با هدف دفع تجاوز صهیونیست‌ها علیه مسجد الاقصی و اهالی قدس در محله الشیخ جراح انجام شد و در طول این نبرد استحکامات رژیم اشغالگر به لرزه درآمد و مقاومت پیروز نبرد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =