زمان و نحوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

زمان و نحوه برگزاری مرحله دوم جلسه آزمون شفاهی آزمون نیمه متمرکز دوره‌های دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰ در دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد؛ با توجه به شرایط خاص به وجود آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا، جلسه (آزمون شفاهی) مصاحبه کلیه رشته یا گرایش‌های دانشگاه تربیت مدرس به صورت غیرحضوری (مجازی) در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۰ و از طریق نرم افزارهای Big BlueButtom، Adobe Connect، Skype و یا هر نرم افزار دیگری که توسط گروه آموزشی مربوط اعلام شود، برگزار خواهد شد.

برنامه دقیق زمانبندی، نرم افزار مورد نظر و نحوه برگزاری جلسه مصاحبه هر رشته یا گرایش، نیمه اول خردادماه ۱۴۰۰ از طریق وبگاه دانشگاه www.modares.ac.ir/edu منتشر خواهد شد و ضروری است داوطلبان با مراجعه به اطلاعیه مربوط از زمان، ساعت و نرم افزار برگزاری جلسه مصاحبه مطلع شوند.

تاریخ دقیق ثبت‌نام در سامانه پذیرش دانشگاه (گلستان) و همچنین مدارک لازم برای ثبت نام از روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در اطلاعیه شماره ۲ از طریق بخش آموزش وبگاه دانشگاه منتشر شده و ضروری است داوطلبان آمادگی لازم برای ثبت نام و بارگذاری فایل اسکن مدارک در سامانه گلستان در بازه زمانی ۲ تا ۵ خردادماه را داشته باشند.

همچنین دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع رسانی ثبت نام و برگزاری جلسه آزمون شفاهی از طرق دیگر ندارد و عدم ثبت‌نام و حضور داوطلب در روز برگزاری جلسه آزمون شفاهی به منزله انصراف وی از درخواست پذیرش خواهد بود و امکان برگزاری مجدد جلسه آزمون شفاهی نیز مقدور نخواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =