مهلت ثبت‌نام آزمون‌های پیش‌کارورزی تا ۱۲ خرداد/ برگزاری آزمون بصورت الکترونیکی

آزمون‌های میان دوره پیش‌کارورزی، علوم پایه پزشکی و دندان‌پزشکی ۲۱ خرداد بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، داوطلبان آزمون های میان دوره پیش کارورزی، علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی تا ۱۲ خرداد فرصت دارند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

داوطلبان تحصیل کرده در داخل کشور جهت ثبت نام در روزهای ۱ تا ۱۲ خرداد فرصت دارند به دانشگاه محل تحصیل خود در حوزه مراکز برگزار کننده آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی مراجعه و یا با معرفی دانشگاه به نزدیکترین دانشگاه برگزار کننده آزمون مراجعه کنند.

داوطلبان تحصیل کرده در خارج از کشور که در مرکز خدمات آموزشی وزارت متبوع تشکیل پرونده داده اند، باید قبل از ثبت نام از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، آزمون های علوم پایه و پیش کارورزی (قسمت پرداخت هزینه) هزینه شرکت در آزمون را به صورت اینترنتی پرداخت کنند.

این افراد با در دست داشتن پرینت پرداخت هزینه، یک قطعه عکس و کارت ملی به دانشگاه های علوم پزشکی برگزار کننده آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی از تاریخ ۱ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون های مذکور اقدام کنند.

آزمون پیش کارورزی و علوم پایه دندانپزشکی ۸:۳۰ صبح روز جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ و آزمون علوم پایه پزشکی ساعت ۱۴ عصر جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =