ناکامی ناپولی در شب رستگاری میلان و یوونتوس

تیم‌های میلان و یوونتوس شب گذشته موفق شدند دو سهمیه باقی مانده لیگ قهرمانان اروپا را بدست بیاورند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ پرونده هفته پایانی مسابقات سری آ ایتالیا شب گذشته با برگزاری هفت دیدار بسته شد.

قدرت نمایی اینتر در شب اهدای جام

اینتری‌ها که چهار هفته قبل قهرمانی خود را مسجل کرده بودند در آخرین دیدارشان عملکردی فوق العاده از خود ارائه داده و با نتیجه ۱-۵ اودینزه را شکست دادند. در پایان این دیدار جام قهرمانی اسکودتو به شاگردان آنتونیو کونته اهدا شد تا به جشن و پایکوبی با آن بپردازند.

سربلندی روسونری در نبرد برگامو

میلانی‌ها که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به هر سه امتیاز بازی برابر آتالانتا نیاز داشتند موفق شدند با انجام یک بازی منطقی میزبان خود را با نتیجه ۲-۰ شکست دهند تا علاوه بر کسب سهمیه لیگ قهرمانان، به مقام نایب قهرمانی سری آ نیز دست بیابند. آتالانتا با قبول این شکست رتبه دوم جدول را به میلان واگذار کرد و با قرار گرفتن در رده سوم، فصل را به اتمام رساند.

شانس با بانوی پیر یار بود

یوونتوسی‌ها که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا چشم انتظار لغزش میلان یا ناپولی بودند شانس با آنها یار بود و با توجه به برتری چهار بر یک برابر بلونیا و توقف ناپولی با قرار گرفتن در رده چهارم جدول سهمیه لیگ قهرمانان را بدست آوردند. آما آندرآ پیرلو باید بداند رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا هرگز هواداران و مدیران یوونتوس را راضی نخواهد کرد و آنها به طور قطع به فکر جانشین برای او خواهند بود.

ناپولی ناکام بزرگ فصل

ناپولی‌ها که برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا به برد در دیدار پایانی نیاز داشتند موفق نشدند به این مهم دست یابند و در مقابل هلاس ورونا میانه جدولی و بی انگیزه با نتیجه ۱-۱ متوقف شدند تا پایین تر از یوونتوس در رده پنجم جدول قرار بگیرند. مدیران ناپولی در پایان این دیدار به همکاری دو ساله خود با گتوزو پایان دادند.

وضعیت سهمیه لیگ اروپا

تیم‌های ناپولی و لاتزیو با قرار گرفتن در رده های پنجم و ششم سهمیه مستقیم لیگ اروپا را بدست آوردند و پس از آنها رم هفتم جدولی باید در مرحله پلی آف این مسابقات حاضر شود. شب گذشته رم در برابر اسپتزیا با نتیجه ۲-۲ متوقف شد اما همین تساوی سند صعود آنها به پلی آف لیگ اروپا را امضا کرد. لاتزیو هم که پیش از این کسب سهمیه لیگ اروپا را قطعی کرده بود در برابر ساسولو با نتیجه ۲-۰ شکست خورد.

وضعیت جدول

در جدول رده بندی سری آ ایتالیا در پایان مسابقات این فصل اینتر با ۹۱ امتیاز قهرمان این مسابقات شد و میلان نیز با ۷۹ امتیاز به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد. پس از آنها تیم های آتالانتا و یوونتوس با ۷۸ امتیاز رتبه های سوم و چهارم جدول را از آن خود کردند. ناپولی ، لاتزیو و رم نیز به ترتیب در رده های پنجم تا هفتم جدول رده بندی قرار گرفتند.

تیم های سقوط کننده

تیم‌های بنونتو، کروتونه و پارما با قرار گرفتن در رتبه‌های هجدهم، نوزدهم و بیستم جدول، فصل آینده را در سری بی سپری خواهند کرد.

نتایج هفت دیدار برگزار شده در شب گذشته به شرح زیر است؛

اینتر ۵-۱ اودینزه
آتالانتا ۰-۲ میلان
بلونیا ۱-۴ یوونتوس
ناپولی ۱-۱ هلاس ورونا
ساسولو ۲-۰ لاتزیو
اسپتزیا ۲-۲ رم
تورینو ۱-۱ بنونتو

انتهای پیام/

کد خبر: 1096711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =