امتیازاتی که تیم مذاکره‌کننده می‌دهد جوانان با زحمت بدست آورده‌اند

رئیس بسبج اساتید کشور با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده حتی سربازی نرفته‌اند گفت: امتیازاتی که تیم مذاکره‌کننده می‌دهند جوانان این کشور با تلاش و زحمت بدست آورده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مجتبی زارعی در اجتماع مسئولان بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به مناسبت سالروز آزادسازی محوریت زمشهر و با محوریت دولت جوانان حزب اللهی و انتخاب ۱۴۰۰ که صبح امروز در واحد تهران جنوب برگزار شد، گفت: در حال حاضر شناخت مردم از آزادیسازی خرمشهر باید هویتی باشد و نه روایتی.

وی ادامه داد: سوم خرداد همواره در انقلاب جریان دارد؛ اما جریان دوم خرداد توسط برخی جریانات و افراد ضایع و تصرف شد و در انقلاب نماند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور عنوان کرد: عراق با لشگری شامل ۱۴ هزار سرباز تا عمق ۷۰ کیلومتری ایران نفوذ کرد؛ اما جوانان با همدلی جلوی این تهاجم‌ها را گرفتند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای افزود: آقایانی در چند سال گذشته با عبارت اینکه ما زبان اروپا را بلد هستیم، کشور را دچار رکود کردند. حال این افراد باز می‌خواهند در انتخابات ریاست جمهوری رای جمع کنند.

زارعی گفت: افراد تیم مذاکره کننده دوران سربازی را هم نرفتند. پس معلوم است درک درستی از آزاد سازی خرمشهر ندارد. این افراد نمی‌دانند وقتی راحت به غربی‌ها امتیاز می‌دهند سایر جوانان به چه سختی باید این امتیازات را پس بگیرند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور اظهار کرد: در حال حاضر کاندیداهای ریاست جمهوری باید از فتح خرمشهر مدل سازی مدیریتی را آموخته و در اداره کشور به کار گیرند.

وی یادآور شد: برگزاری انتخابات مانند حق الناس مردم بوده که بر گردن نظام گذاشته شده است.

زارعی با بیان اینکه ما الان تحریم نشده‌ایم، گفت: ما از چهل سال پیش تا کنون به خصوص در دوران جنگ تحمیلی توسط چهل ملت و دولت تحریم بودیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور خاطرنشان کرد: تحریم‌ها نباید بهانه‌ای برای خدمت نکردن مسئولان به مردم باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاه‌های وزارت علوم در کشور گسترده‌تر هستند. این دانشگاه می‌تواند در دور افتاده‌ترین شهرها مردم را براب حضور در انتخابات دعوت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =